Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Den ser ganske fornuftig ud og hvis den så har servicepapirer med er det jo endnu bedre. Men prisen må du vist arbejde lidt med

Havde den haft g/s jubilee lænke ville det have været fair men 13.5 er i overkanten vil jeg mene. Nok også derfor det ikke er solgt og ligger som et af de sidste i "stakken" af Rolex til salg.
/Mads
•
Svar: 279
Tråde: 52
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
Haj Mads!
Nu du gider forholde dig til mine overvejelser, så tror jeg, at du har ret i at prisen er højt sat.
Hvad synes du om Oysterquarzen, som Bjarne Vork har til salg?
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg ville nok kigge på Bjarnes Oyster Quartz, hvis det er det du søger efter, den han har er en af de tidligere årgange, uden teksten officially certified chronometer på skiven og derfor mere sjælden.
MVH Peter
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Vil give Peter ret. Den er relativ spændende. Bjarnes priser er meget fair med det i mente at han jo handler med ure og dermed giver garanti.
Som tidligere nævnt tænder jeg ikke så voldsomt på quartz men det er jo en personlig holdning. Så er det et Oyster quartz du vil have er det et godt alternativ.
/Mads
•
Svar: 279
Tråde: 52
Givet Likes: 2
Ja men Bjarnes glas ser ikke så godt ud oppe i kanten mellem kl. 1 og 2. Patineringen på skiven skyldes forhåbentligt ikke, at uret har fået vand ind?
•
Svar: 213
Tråde: 14
Citat:Bjarnes glas ser ikke så godt ud oppe i kanten mellem kl. 1 og 2. Patineringen på skiven skyldes forhåbentligt ikke, at uret har fået vand ind?
..det kan kun Bjarne svare på - hvorfor ikke spørge ham? Men hvis du allerede har reservationer vil jeg anbefale at du finder et andet ur. Nyt safirglas og ny skive vil gøre uret adskillige tusinde kr. dyrere.
•