John Danielsen Skrev:Her på forummet efter at det blevet fornyet synes jeg. Ingen tvivl om at det gamle forum havde sine begrænsninger, men spørgsmålet er om det her nye og (i nogles øjne) avancerede forum, skræmmer folk væk?, Ja jeg ved ikke hvad årsagen til det er, men det er et bud, hvad siger i andre?
Mvh
John
Må indrømme at det kan undre - rigtigt meget endda - at "folk" ikke er nær så aktive som tidligere (læs: det gamle forum). Om årsagerne kan man reelt kun gisne. Men hvis det forhold at det hele - efter min mening - nu ser langt mere overskueligt og "appetitligt" ud end tidligere, i sig selv kan få "folk" til at blive væk, ja så ved jeg ikke, hvad man skal sige til det. Mærkeligt er det i alle tilfælde.
Tidligere var der jævnligt ønsker om nyt forumssoftware osv. Mange sukkede efter muligheden for at kunne oprette forskellige fora, hvor tilhængere af specifikke urmærker, som fx. Rolex og Omega kunne "diskutere" deres lidenskab, uden at blive overdænget med div. "tilråb" og de evindelige smagsdiskussioner.
Well ... jeg synes, at den nye software er LANGT bedre end den gamle. Og da man (hvilket jeg personligt ikke er tilhænger af) har valgt ikke at være specielt restriktive - det kræves således ikke, at man er oprettet som bruger for at kunne poste indlæg

- så synes jeg alt i alt, at det er svært at finde "argumenter" for at blive væk. Men måske det skyldes at "folk" ikke længere har så meget på hjerte som før ... who knows.
Det forum der henvises til vedr. Sloth - som mange synes at savne - er det tyske Rolex Forum, som jeg selv har været aktiv bruger af næsten ligeså længe det har eksisteret. Et forum (kræver brugeroprettelse mv. for at poste indlæg

), hvor samtlige deltagere generelt altid er meget aktive. Måske Sloth har valgt at "holde til" dér, fordi han har fundet en mængde andre mennesker, der på et rimeligt højt niveau (viden og indsigt) deler samme interesse som ham, dvs. - for det forums vedkommende - interessen for Rolex og Tudor ure.