|
Der sker ikke så meget...... - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Der sker ikke så meget...... (/showthread.php?tid=62969) |
Der sker ikke så meget...... - John Danielsen - 12-05-2004 Her på forummet efter at det blevet fornyet synes jeg. Ingen tvivl om at det gamle forum havde sine begrænsninger, men spørgsmålet er om det her nye og (i nogles øjne) avancerede forum, skræmmer folk væk?, Ja jeg ved ikke hvad årsagen til det er, men det er et bud, hvad siger i andre? Mvh John - Daniel - 12-05-2004 Jeg har tænkt det samme i et stykke tid. Jeg kunne se, at jeg var den sidste, som havde oprettet tre indlæg i hvert forum igår og der gik lang tid inden der var yderligere indlæg. Og det er på trods af jeg ikke plejer at være den, som bidrager med mest herinde. Jeg er lidt ærgerlig over den lave aktivitet, hvis det fortsætter kigger jeg efter de internationale forums. Kigger allerede lidt, men håber på at dette site kan begrænse min færden videre, hvilket det har formået indtil videre. - jewer - 12-05-2004 Jeg er enig med jer! Der sker ikke så meget. Hvor er Sloth f.eks. blevet af? - Daniel - 12-05-2004 Sloth er rykket til et tysk forum ifølge en anden bruger herinde Enig - Haviadm - 12-05-2004 Det var "enklere" på det forrige forumet. Men forstår også at man vil ha litt kontroll med bruk av e-mail adresser og useriøse innlegg. Men det er kedeligt at noen av de "gode gamle" f.eks Sloth er blitt borte. Men da må vi som stadigt er tilbake gjøre mere.... Re: Der sker ikke så meget...... - MikaelHansen - 12-05-2004 John Danielsen Skrev:Her på forummet efter at det blevet fornyet synes jeg. Ingen tvivl om at det gamle forum havde sine begrænsninger, men spørgsmålet er om det her nye og (i nogles øjne) avancerede forum, skræmmer folk væk?, Ja jeg ved ikke hvad årsagen til det er, men det er et bud, hvad siger i andre? Må indrømme at det kan undre - rigtigt meget endda - at "folk" ikke er nær så aktive som tidligere (læs: det gamle forum). Om årsagerne kan man reelt kun gisne. Men hvis det forhold at det hele - efter min mening - nu ser langt mere overskueligt og "appetitligt" ud end tidligere, i sig selv kan få "folk" til at blive væk, ja så ved jeg ikke, hvad man skal sige til det. Mærkeligt er det i alle tilfælde. Tidligere var der jævnligt ønsker om nyt forumssoftware osv. Mange sukkede efter muligheden for at kunne oprette forskellige fora, hvor tilhængere af specifikke urmærker, som fx. Rolex og Omega kunne "diskutere" deres lidenskab, uden at blive overdænget med div. "tilråb" og de evindelige smagsdiskussioner. Well ... jeg synes, at den nye software er LANGT bedre end den gamle. Og da man (hvilket jeg personligt ikke er tilhænger af) har valgt ikke at være specielt restriktive - det kræves således ikke, at man er oprettet som bruger for at kunne poste indlæg Det forum der henvises til vedr. Sloth - som mange synes at savne - er det tyske Rolex Forum, som jeg selv har været aktiv bruger af næsten ligeså længe det har eksisteret. Et forum (kræver brugeroprettelse mv. for at poste indlæg Brug på forum'et.... - morgan - 13-05-2004 Jeg har selv syntes at det gik lidt langsomt, men jeg kan se på statistik modulet at der i snit bliver skrevet 9 nye indlæg om dagen. Det er klart at når indlæggene bliver spredt udover 4 grupper "virker" det som om der er mindre trafik. Herudover giver systemet os mulighed for bedre at rydde op og rykke tråde, så der ikke er så mange tomme indlæg, gentagelser osv. Herudover er det klart min opfattelse at kvaliteten af indlæggene er steget meget!! Morgan - John Danielsen - 13-05-2004 Sad og læste indlæggene lige før og blev pludselig meget rød i hovedet, pga. den megen fokus på om folk tilmelder sig eller ej, jeg skulle nok have fejet foran egen dør først og sørget for at oprette en profil før jeg skrev indlægget Bortset fra det er jeg enig med jer andre at det er ærgerligt at have mistet store kapaciteter som bl.a. Sloth, men ved nogen hvorfor, mener han også der sker for lidt eller er det fordi at niveuaet for lavt? Jeg synes bare at der skal være plads til alle, lige fra dem som ikke kender forskel på quartz og mekanisk og til "nørden" der kan alle Rolex kalibre i søvne! men who knows... Udover det vil jeg give Morgan ret i, at hvis man lægger indlæggene sammen fra alle 3 fora, er der nok stadig nogenlunde samme aktivitet som tidligere, og så er det nok et tilvænningsspørgsmål at man skal ind i indlægget for at se alle trådene. Mvh John |