Nogle, som kender "Chase-Durer"?
Jeg synes, du udleder en frygtelig masse ud af ingenting; jeg mindes ikke at have opfordret nogen til at lukke dette forum - slap lige af, makker!! Come on, jeg giver manden et godt råd, lad være med at bide hovedet af folk - eller er du typen der bliver meget stødt af ironi?

Mathias, stil spørgsmål herfra til verdens ende om alverdens ure, for all I care.

Det her minder mere om mere om Rolex-revolten, der fandt sted for nogen tid siden (men som hurtigt og effektfuldt blev tungehugget af Rolex-mafiaen)..

De kærligste hilsner
Chr E
Svar
Jeg synes stadig ikke du er særlig venlig, du skriver til mig "slap lige af makker", er det ironi? Snarere sarkasme...

Mathias følte sig jo også lidt fortørnet, at udlede fra hans indlæg.

Nå men be my guest og få du bare det sidste ord i denne tråd. Jeg skal nok holde mig fra at kommentere dine indlæg fremover.
Svar
Det minder meget om det ”Nye” Fortis B-42 Dykker ur der bare er 43mm i diameter og 16mm i tykkelsen. Men det er jo også et super fedt ur.

Icon_e_biggrin P.s.
Jeg så det nu også som sarkasme da Chr E skrev tilbage og vi skal vel ikke bide hoved af alle der skriver med humor .Jeg selv skriver altid med et smil på og gå ud fra at andre også gør det..
Og som ravnsholt skriver kan de som føler det er for meget jo bare lade være med at svare på indlæg.. Icon_e_biggrin

Vh Kim.A.S.I
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)