|
Nogle, som kender "Chase-Durer"? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Nogle, som kender "Chase-Durer"? (/showthread.php?tid=62954) Sider:
1
2
|
Nogle, som kender "Chase-Durer"? - Mathias - 05-05-2004 Hej, jeg har set på dette ur, som ser meget indbydende ud. og endda også til en rimelig pris! Hvad syntes I? Kender I mærket? ombat command Ref. No. 250-1BB2-BR06 Swiss ETA VALJOUX 7750 25-jewel automatic movement Stainless steel case and bracelet with deployment buckle Sapphire crystal Screw-down crown Unidirectional rotating bezel Black dial Luminescent hands and markers Tachymeter scale 12 hour, 30 minute, 60 second chronograph Observation screw-down back Water resistant 100m Case size: 40 X 15mm Prisen er omkring $900 fra nyt. Klik for info
- Chr E - 06-05-2004 Har du spørgsmål til i gennemsnit et nyt urmærke om dagen!? Nu ikke så vægelsindet, køb det første det bedste - tag en chance - Mathias - 06-05-2004 Jeg er sku meget ked af, hvis det generer dig så meget! - Guest - 06-05-2004 Mathias Skrev:Jeg er sku meget ked af, hvis det generer dig så meget! Prøv at se, hvad han skriver - tag en chance. Køb hvad DU syntes om, og ikke hvad alle andre syntes. - Mathias - 06-05-2004 Tja... Så er der vel ingen grund til at have et forum som dette! Hvis man bare skal købe det som man selv syntes er flot... Jeg spørger om der er nogle, som har nogle gode eller dårlige erfaringer med dette urmærke. Det er vel meget godt at tjekke sådan noget ud før man bruger en mindre formue på det, ikke? Hvis du føler dig så generet over ... - ravnsholt - 06-05-2004 at Mathias stiller spørgsmål, kan du jo bare lade være med at svare, har han lyst til at stille 100 spørgsmål, kan han bare gøre det. Jeg kan slet ikke forstå din noget uforsonlige tone.!! Iøvrigt har jeg ikke erfaring med Chase-Durer, de er nok relativt sjældne herhjemme, da mærket primært markedsføres i USA. Venlig hilsen Peter Personligt er jeg fuldstændig græskkatolsk - Chr E - 10-05-2004 mht antallet af Mathias spørgsmål - og ærlig talt, Peter R, hvad er det lige for en uforsonlig tone du hentyder til?? Jeg har selv stået - og gør det somme tider stadig - i en situation, hvor jeg er tvivl om det skal være det ene eller det andet ur og det er jo svært at vælge i et kæmpemæssigt marked for superlækre ure. Det kender vi vist alle. Køb det du umiddelbart synes er lækkert og det du nu har råd til. Har du ikke råd, så vent. Andres mening er fuldstændig ligegyldig, især hvad design angår. Bare mine 10 øre Mathias - køb Wristwatch Annual 2004, der står mangt og meget beskrevet om de ure du spørger på og den koster ikke alverden mvh Chr Re: Nogle, som kender "Chase-Durer"? - hannover_dk - 10-05-2004 Mathias Skrev:Hej,Dine spørgsmål generer ikke mig, og nogle andre kan jo så her få set billedet af et ur til inspiration så jeg synes det er helt OK i forumet - bare mine 10 øre som der vist skrives. Valjoux 7750 er en ren arbejdshest så værk mæssigt bliver du fornuftigt stillet. Resten = udseendet, det må du selv afgøre, mærket er ikke kendt for noget dårligt - 900 $ er vel ikke helt af vejen heller - Jesper_phpbb3_import15701 - 10-05-2004 aa Tone... - ravnsholt - 10-05-2004 Att. Chr. E, så virkede det som du var meget generet/irriteret over Mathias´mange spørgsmål, og du svarede i en noget uvenlig tone, det var det jeg mente. Iøvrigt kunne det jo godt skræmme andre væk, når der er nogen der kommer med sådan en melding. Du kan jo som tidligere nævnt lade være med at læse indlæggene. Vi kan jo også gøre som du foreslår, købe Wristwatch annual 2004, og lukke dette forum! |