Så kom forummet op og køre igen, så jeg kan lige give jer enden på historien :-).
Uret blev afleveret til Steffen som tog det med retur til Herning, så hans urmager Henrik kunne se på det.
Om tirsdagen ringede Henrik til mig og fortalte at Rolex havde disse regler med hvor meget det må variere. Min urskive var ikke mere skæv end hvad Rolex tillod, men han kunne godt se hvad jeg mente. Han havde derfor skilt uret af og set om han kunne se noget der var skævt, men det ikke var tilfældet. Han fortalte dog at man havde nogle få mikrometer at arbejde med når man satte urskiven på igen, og han dermed havde prøvet at sætte det mere lige.
Samme uge modtog jeg uret retur med posten.
Som I måske kan se på det nye billede så er det stadig ikke 100% lige, men absolut meget bedre nu og jeg er bestemt tilfreds.
Generelt har behandlingen fra MC Mortensen været fantastisk og Henrik utrolig venlig til at holde en orienteret og fortælle hvad der er blevet gjort og hvordan det hele hænger sammen. Kæresten bliver ved med at tale om at hun også skal have et Rolex engang, så hvis det bliver til noget en dag, ved jeg da hvor jeg skal tage hende hen. Ved samtidig nu også hvad jeg skal se efter af skavankler inden køb ;-).
Tak for de gode indlæg, både her i tråden og på forummet generelt. De har hjulpet mig rigtig meget både før og efter mine Rolex køb.
Før:
Efter: