364 vs 389 vs 243
İmageİmage
Prøvede at fange den lille hairline, men har ikke Mives evner!!
/SK
Svar
Kan godt se den og det er jo super irriterende, men jeg ville prøve at finde en løsning der ikke involverede en forsendelse retur til DK. Især hvis du ved at du alligevel hurtigt laver dine egne ridser Icon_e_wink
Svar
Man kan godt se den, men ikke om det er en dyb ridse og sikkert ikke noget der ville tage lang tid at fjerne med en lille polering.

Det er altid træls med sådan en sag, når man handler nyt.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Et afslag i prisen, eller rabat ved næste køb vil hvertfald være på sin plads. Det der er ikke i orden, når man køber et nyt ur!
Ellers fedt ur, og tillykke med det.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Læste i en anden tråd, at brugeren (sociologen)havde pillet plastic af sin 305.
Min 24'er kom uden plastic på; skulle den have haft plastic på??
/SK
Svar
Sub'erman Skrev:Læste i en anden tråd, at brugeren (sociologen)havde pillet plastic af sin 305.
Ha ha. Jeg kan ikke huske, om der var plastik på uret (måske på bagsiden?). Jeg brugte betegnelsen "at pille plastik af" som metafor for at modtage et sprit nyt ur Icon_smil
Svar
Sociologen Skrev:
Sub'erman Skrev:Læste i en anden tråd, at brugeren (sociologen)havde pillet plastic af sin 305.
Ha ha. Jeg kan ikke huske, om der var plastik på uret (måske på bagsiden?). Jeg brugte betegnelsen "at pille plastik af" som metafor for at modtage et sprit nyt ur Icon_smil

ok, så er jeg lidt mere rolig Icon_smil
/SK
Svar
Alle dyrere ure som er helt nye og ikke har været brugt i udstillingen,
Bliver vel leveret med den transport film/plastic som de alle bruger. Icon_question

Forstår til fulde din utilfredshed, det der er ikke godt nok. Icon_exclaim
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Der er ikke film på Panerai ure. Der sidder et mærke på bagsiden.
Svar
OK så skulle dette ur som min. Have haft dette på bag kassen,
Jeg troede bare de beskyttede deres poleret kasser under transport og ligende med film.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)