Svar: 426
Tråde: 62
Modtaget Likes: 292 i 120 svar
Givet Likes: 0
(26-01-2016, 08:46 AM)willy Skrev: But one thing i have noticed,is this.People who own a given brand,tend to defend this brand with tooth and nail.I have to ask you if you own a few Patek watches.Because if you do,this would partly explain your adversion to other opinions about them.
Det kunne jo også tænkes at rækkefølgen er :
1) du ligger inde med en viden om at fx Patek er kvalitet og så
2) køber du fx et Patek ur
3) og så forsvarer du fx et Patek ur
•
Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Givet Likes: 0
Kunne da ellers være cool at man jerner +200-600 k af uden at ane frem og tilbage om mærket/modellen, og derefter sætter sig ind i tingene og selvfølgelig er farvet pga. sig "fejlkøb"
Ingen betvivler at der findes flottere finish end den den PP producerer og L&S er et af dem der bestemt kandidere til det. Nu er det så bare sådan at finishen alene sjældent er udslagsgivende for ens urvalg. Og mig bekendt findes der tæt på ingen der køber PP uden at vide noget om ure. Alle dem jeg kender der køber PP kender ganske udemærket også L&S. Jeg har selv PP men ijje L&S. Mit valg faldt på PP af andre årsager end finish men en kombination af MANGE aspekter som: Design, historie, horologi, finish, investeringspotentiale, image, osv. Her vinder PP for mig bare over L&S og i og med der er mange subjektive holdninger med i dette spil er det umuligt at afgøre hvad der er best buy.
/Mads