Mads Gjødesen - Timetowatch.dk
Det er humor! Icon_Up
Svar
Jeg ved godt at ingen kanøfler Willy, jeg fandt det bare morsomt at han fik bemærkninger fra  både Km og Daniel vedr. sin quote form!
Men lige præcis Martin slap gennem uden anmærkninger med samme lange quote…. længere er den ikke…

Sorry hvis tråden blev "kanøflet"

Lad os få den på banen igen…
Læringen må være at det er yderst vigtigt som sælger at beskrive helt præcist hvad det er man sælger og måske undersøge hvordan den samlede pakke skal være inden man sætter uret til salg. Ikke alle 1. gangs købere har let ved at finde det info inden købet. Selv ville jeg da ikke vide hvor jeg skulle kontrollere hvad der skal være i en komplet PAMXXXX med box og papirer. Jeg ville da blindt stole på hvis sælger sagde at alt var med som da uret forlod fabrikken… Jeg ville da blive svært skuffet hvis jeg senere fandt ud af at det ikke helt var rigtigt. Det betyder jo også en del ved gensalg…
Omvendt så burde køber i dette tilfælde bare have ladet handlen gå tilbage når han nu fik det tilbudt fra starten...
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
(14-05-2015, 02:19 PM)maclerche Skrev: Jeg ved godt at ingen kanøfler Willy, jeg fandt det bare morsomt at han fik bemærkninger fra  både Km og Daniel vedr. sin quote form!
Men lige præcis Martin slap gennem uden anmærkninger med samme lange quote…. længere er den ikke…

Jeg har skrevet de indlæg vedr. citater til mange forskellige og den eneste grund til at Martin ikke fik den denne gang (han har fået det tidligere) var fordi jeg ikke havde set hans indlæg Icon_blink  
Svar
Den svenske tråd siger da mere om de lallende amatører der begår sig på det forum, end det gør om Timetowatch..... Og ham tossen der har startet tråden sidder forhåbentlig tilbage med en pissedårlig smag i munden og ik noget fedt ur om armen..... Sikke et fjols
Svar
Måske vi skulle holde os for gode til at sidde og hagle svenskerne ned.
Svar
(14-05-2015, 05:51 PM)D.Sandberg Skrev: Måske vi skulle holde os for gode til at sidde og hagle svenskerne ned.
:+1: ingen grund til at opføre sig ligesom dem, det gavner ingenting.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Det lyder i den grad fornuftigt Sandberg Icon_Up
P.N.
Svar
(14-05-2015, 05:51 PM)D.Sandberg Skrev: Måske vi skulle holde os for gode til at sidde og hagle svenskerne ned.

Icon_+1
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
enig..... beklager jeg lige sank til deres niveau et øjeblik.
Svar
(14-05-2015, 07:33 PM)Krüger Skrev: enig..... beklager jeg lige sank til deres niveau et øjeblik.

Indrømmer, at det er fristende  Icon_blink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)