Mads Gjødesen - Timetowatch.dk
Har lige handlet med Mads i dag, som man kan læse i Rolex underforum - super behagelig fyr og meget nem at komme til enighed med ! Absolut en positiv oplevelse og jeg kan varmt anbefale ham, især når det gælder Rolex !!
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Selv tak Peter! Anytime again...!!! Held med dit nye "666" Icon_cool

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Varmeste anbefaling her fra!

Tak for handlen, Mads Icon_e_biggrin1
Svar
Handlede trygt mit første rigtige ur ved Mads sidste sommer, og fik også superfin service og en god snak her i januar selv om det denne gang ikke blev til en handel. Skal have sparet op til det Panerai...
Svar
WARNING:

I do not recommend anyone to deal with this trader. I have several a pending case against him with consumer europe.

Please note: http://klocksnack.se/threads/varning-tim...ost-903677
Svar
For lige at tage historien som den er:

Jeg solgte et 97 % nyt Panerai PAM372, og Viktor mente æsken var en forkert da han modtog uret, hvilket han delvist har ret i. Der er et særligt rum til et plexiglas i mellemkassen, hvilket min kasse ikke havde. Jeg bad ham enten returnere uret (indenfor den aftalte returneringsperiode på 14 dage i samme stand som solgt) og få sine penge retur, eller leve med det som det var. Han valgte at tage uret i brug og beholde det. Nu en md. efter har han så undersøgt nærmere med kassen og fortrudt sit køb, og forlanger at handlen går retur eller jeg refunderer et større beløb pga. æsken.

Det har jeg så afslået siden uret ikke længere er i mint condition som da han fik det. Desuden er returperioden på de 14 dage udløbet. Jeg har tilbudt at købe uret tilbage med et afslag på 3.000 DKK eller give 1.000 kr. i kompensation for at mellemkassen var forkert. Det har Viktor afslået og valgt at køre en sag.

Jeg retter mig selvfølgelig efter hvordan sagen afgøres, men mener ikke det er fair at jeg skal tage et nu brugt ur retur i dårligere stand end det blev solgt i, fordi køber efter en måned har fortrudt sit køb. 

/Mads  

(11-05-2015, 03:56 PM)Bingoraalf Skrev: WARNING:

I do not recommend anyone to deal with this trader. I have several a pending case against him with consumer europe.

Please note: http://klocksnack.se/threads/varning-tim...ost-903677
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Øv . trist historie for begge parter .
Svar
Hold hovedet højt mads, den tror jeg ikke han får noget ud af overhovedet !

Man kan ikke undgå de typer, der ALTID FØLER SIG SNYDT.

Men, jeg kan så give dig min varmeste anbefaling, vi har handlet sammen flere gange, og hver gang til vores begge fulde tilfredshed....

VH

RENE DAM
Svar
Enig, træls historie - men som jeg læser det, så har han fået tilbuddet om at lade handelen gå tilbage, men har valgt i stedet at tage uret i brug. Så skal man ikke komme og "tude" bagefter !!

Det ændrer intet på, at jeg fortsat vil give Mads mine bedste anbefalinger - jeg har handlet flere gange med ham også siden mit køb af "666" i sin tid, som den første post omhandler og oplevelsen har altid været "top notch" !!

Samtidig kan min respekt for folk, der opretter sig på diverse fora med det ene formål i sin første post, at lægge en sviner mod en anden person, ligge på et meget lille sted !!

Nu har jeg læst hele den svenske tråd på Klocksnak og synes ikke helt, at Mads har fået en fair behandling. Et af de fremherskende synspunkter i tråden (udover de sædvanlige "rygklapperkommentarer" til "Bingofyren", som kun er at forvente) har bl.a. været, at siden Mads skriver på Klocksnak (ikke annoncerer), så skulle alle handler med Svenske kunder bedømmes efter Svensk lov - et noget usædvanligt synspunkt imho. Men dette kunne måske løses ved, at man som dansk sælger i sine forretningsbetingelser på hjemmesiden og også på fakturaer osv. anfører (og fremhæver) at det er et vilkår at alle handler skal bedømmes efter dansk ret og i det danske retssystem. Ved denne lovvalgs-klausul burde man være dækket ind og køber kan i hvert fald ikke påberåbe sig, at man havde anden forventning.

Min Explorer II, som er købt fra ny hos Mads holder stadig 100% i besiddelsesglæde nu, næsten et år siden (og det er ret usædvanligt for mig Icon_blink )

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg har handlet 3 gange med Mads, og alle gange lige efter bogen, så de varmeste anbefalinger herfra!!
Har også lige kæmpet mig gennem tråden på klocksnack - og jeg undres - er det bare mig der aldrig kunne finde på at kaste x-antal tusinde efter et ur, uden at have sat mig ind i hvad der følger med? Dette er ikke "Grey-market" handlerens afdeling (min mening) men op til køberen. Vi kan jo godt lide at spare lidt penge ved at handle med dem, fremfor en AD'er, så må man s.. også selv lave fodarbejdet. Jeg vil stadig have Mads i tankerne, når min næste "keeper" skal videre Icon_Up
Kamstrup
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)