05-03-2017, 12:56 AM
@TioMalo: Jeg kender dig ikke og du er sikkert verdens flinkeste fyr i virkeligheden, men f... du er dårlig til at kommunikere på skrift. Har du tal på hvor mange du har jaget ud fra dette forum? Enten fordi de snakker om/poster billeder af deres sko, bliver ved med at poste billeder af det samme ur (selvom det er nye billeder hver gang ), kommer til at nævne noget om fakes/frankes eller fordi de blot har en anden mening end din. Jeg synes det er SÅ ærgerligt for der er ellers en god/venlig stemning herinde og en masse god ur-viden, men så dukker du op - gang på gang, som trold af en æske med meget firkantede og hårde formuleringer. Jeg har deltaget aktivt i forskellige internet fora lige så længe de har eksisteret og use-groups inden da og jeg har ALDRIG oplevet noget lignende. Nuvel, der er trolls, men det er typisk ikke "gamle" garvede forum medlemmer.
KimT: Hvis indlægget er for personligt, så slet endelig dette og hvis jeg har overtrådt forumreglerne, så slet også gerne min profil
KimT: Hvis indlægget er for personligt, så slet endelig dette og hvis jeg har overtrådt forumreglerne, så slet også gerne min profil