Jeg har også som ung været å så vred på verden at alle normer skulle brydes,så jeg har
også båret gummisko ved mange forskellige lejligheder og fred med det.
Men jeg er da glad på dine vegne Mr Korsbek at du har det kæmpe mod at montere
dig orange sko og rem hvis det så på samme tid gør noget godt for dig så er det jo super.
Jeg har ingen planer om at mit tøjvalg skal skabe mode det er valgt ud fra hvad jeg kan lide
og hvad jeg syntes passer til min alder jeg behøver intet modeikon eller andre fra den
selvhøjtidlige mode til at fortælle mig hvad jeg bare må gå i.
Så må mine børn leve med at deres far aldrig møder op på feks. forældermøde i skolen iført truckerhat og lækker ternet skjorte det tror jeg også godt de kan.
Jeg er og har altid været kold over for hvad mennesker som ikke betyder noget for mig
mener om mig,grunden til at jeg er blevet mere konservativ i mit tøj og sko valg er
at jeg ikke rigtig er så vred på verden mere og ikke har det store behov for at bryde grænser og normer som før
Jeg er udemærket klar over at Hr Beckham er et modeikon som mange gerne vil efterligne
jeg lægger bare ikke selv under for det,men hvis andre mangler hjælp eller ideer til hvordan de skal klæde sig så er det da fint med mig.
Jeg spørger bare mig selv hvordan folk ville se på manden hvis det ikke var Hr B. så tror jeg
ikke folk i kor ville sige FED stil,personlig syntes jeg bare det bla. udtrykker flugt fra ens alder