Mit første Rolex - har brug for jeres hjælp
Jeg vil godt turde købe af alle fire sælgere.
Bemærk det første ur kommer vist uden box/certifikat. Hvad med alderen?
Ur nummer 2 har du set på før. Det lader til at komme med det hele men har ca. 10 år på bagen. Hvad med service?
Dette samme gælder det tredie ur.
Er der fjerde komplet?
Jeg kan ikke gennemskue om de er 100% korrekte men de er givetvis 100% Rolex.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Jeg vil godt turde købe af alle fire sælgere.
Bemærk det første ur kommer vist uden box/certifikat. Hvad med alderen?
Ur nummer 2 har du set på før. Det lader til at komme med det hele men har ca. 10 år på bagen. Hvad med service?
Dette samme gælder det tredie ur.
Er der fjerde komplet?
Jeg kan ikke gennemskue om de er 100% korrekte men de er givetvis 100% Rolex.
Mvh
Klaus

Hej Klaus,
Tak for hjælpen.
Det er irriterende, at de ikke skriver alderen på uret. Det er da lidt væsentligt? Jeg har skrevet og spurgt, men har ikke hørt noget endnu.
Ved ikke med det fra PR, men tager kontakt om det mandag.

Desværre ser alle ud til at have Jubilee lænker og jeg vil have Oyster.. typisk..

Hanne
Svar
pokus14 Skrev:Desværre ser alle ud til at have Jubilee lænker og jeg vil have Oyster.. typisk..

Hanne
Tålmodighed du - ikke kompromisse - gå efter det du vil ha og vent til det er der
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Ha ha jeps John du har helt ret. rolig nu Hanne Icon_e_biggrin Der er masser af ure derude og der kommer hele tiden nye. det rigtige dukker op inden så længe og tålmodighed er den bedste egenskab at have når man skal købe ure.

Så klap hesten og søg roligt videre. Når det rigtige ur dukker op er du ikke i tvivl Icon_e_wink

/Mads
Svar
hannover og Mads - jeg skal nok prøve at styre mig Icon_e_wink Icon_e_biggrin
Svar
Hanne.
To andre ure der måske kunne være noget.

Tudor lavede på et tidpunkt en lille Submariner (lady, mini og medium). De er gået hen og blevet vintage.
Rolex lavede og laver stadig Explorer (I). Det er et super enkelt ur, findes i medium størrelse (eks. 67480) og syner ikke så stort. Denne kan du få som vintage eller nyt. prisen er så også derefter.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
...og så er der Zenith Baby Star og Star. De er faktisk meget flotte i god kvalitet.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hej Klaus,

Tusind tak for inspiration. Jeg kan slet ikke li Zenith Star.. alt for store og dominerende tal for min smag.. foretrækker noget mere diskret og ikke så "her kommer jeg" agtigt.

Explorer I kan jeg rigtig godt li faktisk og har også været omkring den tidligere.. så det var også en mulighed.

Men umiddelbart hænger jeg fast i Datejust - enten midsize eller 36 mm (formentlig det sidste) og i stål, med perlemorsskive og romertal. Og oyster lænke. Synes det er et smukt og meget "rent" ur udseendemæssigt og det kan jeg godt li. Det er også fint med hvid skive. Synes også godt om Yachtmaster og som sagt Explorer I.

Men jeg sætter stor pris på forslag og ideer - det kunne jo sagtens være, der var noget jeg havde overset.

Hanne
Svar
Lyder til at du er sporet ind. Så er det bare at lede til et af disse ure dukker op. Jeg vil som tidligere nævnt gå efter et 36 mm hvis du engang skulle få lyst til at sælge. Og billederne i den anden tråd så da ok ud med de 36 mm Datejusts Icon_e_wink

Den datejust løsning du har i kikkerten er mere feminin end et Explorer I. Begge er dog fortræffelige valg.

/Mads
Svar
Hej Hanne

Jeg så at du var på ukik efter et Datejust. Jeg vil anbefale dig at købe et af de nye med skjult lås.

Det bedste råd er nok at købe et helt nyt hos Klarlund

Så er du sikker på at blive tilfreds

Hilsen

Lars
Rolex Daytona 116506
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)