Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Måske overflødig, men alligevel interesant at læse folks holdning/mening IMHO
For mig handler det ikke om rigtigt eller forkert, men om at se andre vinkler end ens egne, som med så meget andet i livet.
Sendt via Tapatalk
•
Svar: 1,515
Tråde: 165
Modtaget Likes: 560 i 257 svar
Givet Likes: 117
Det forbavser mig, at der bruges så megen energi i dette forum på at prøve at omdefinere eller modificere fornuftige sproglige begreber som dressure, toolure og dykkerure o.s.v.
De færreste dykkerure bruges til at dykke med. Der er simpelthen ikke dykkere nok i hele verden!
De fleste flyverure bruges ikke af piloter. Der er simpelthen ikke piloter nok i hele verden!
o.s.v.
Derfor kan jordbundne, landkrabber som mig jo godt synes, det er sjovt at have både dykker- og flyverure.
Som Claus så rigtigt skrev om dykkerurene: "Om de så bruges til det, har intet med navnet at gøre...."
JK
•
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
Kun mit synspunkt med dress/disk divers er der taget flest valg som skal gøre at uret tager sig flot ud,
hvor der med seriøse divers et taget flest valg ud fra at uret skal kunne virke optimalt under vandet.
Det er kort fortalt og ja der er flere ure som lægger sig lidt i begge lejre,
men så er det ens smag kommer ind i billedet
Jeg kommer aldrig til at være rigtig vild med en POer og flere ting på den gør at den for mig altid vil være en dress/disk diver,
men der er ingen tvivl om at mit syn på modellen også hænger sammen med at jeg som nævnt generelt ikke bryder mig ret meget om den.
Vi deler synspunkter her JK også for at prøve at forstå andres synspunkter og hvem ved måske få udvidet ens horisont
men behøver jo ikke læser med eller deltage hvis man finder det hoved rystende
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•