Hvad var dit bedste ur indkøb i 2017
Damm.... Uden at kende detaljer, lyder det til at du trods alt kom ok igennem. Håber forsikringen ikke giver bøvl.
Svar
De fik uret og jeg en blå læbe så tænker jeg slap billigt fra det
Der har ikke været det stor problem med dem
Svar
Godt at høre - trods alt.
Svar
Det er “kun” et ur, som var rigtigt lækkert. Fik ingen skader så pyt tænker jeg
[-]
  • keldw, KimT, Stensbjerg
Svar
Mit år har ikke budt på SÅ mange nye ure, dog har jeg købt et par billige vintage.. Min gode ven TG som ved jeg holder af sm300 som er "gået til" lånte mig hans og endte med at slå en god handel af.. så tak til TG for et dejligt urİmage

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
[-]
  • cfnissen, KlausM, Larsb
Svar
Har “kun” købt 2 ure i år. Det ene et impulskøb (Speedmaster) det andet (Aerospace Evo), som jeg har overvejet on/off længe. Er rigtig glad for dem begge, så det er svært at vælge det ene frem for det andet.
İmage

İmage
Hilsen JohnMin Instagram profil.
[-]
  • cfnissen, doxa300, KlausM, tg
Svar
To fede ure John Icon_Up

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • pbr
Svar
Det er desværre ikke blevet til det helt store i år for mit vedkommende, men familieforøgelse har overskygget de tikkende ting og sager. Jeg fik dog købt et Patek 5167, som jeg hurtigt solgte og lige så hurtigt fortrød jeg solgte. Men i sidste øjeblik, før året var omme, fik jeg muligheden for at slå til igen.

For mig er det et perfekt, simpelt og underspillet ur der ikke “kræver” folks opmærksomhed. Det flyver i den grad under radaren og for den “almene”, der kunne det snildt passere for et Daniel Wellington eller hvad ved jeg. Og det tiltaler mig gevaldigt.

Og så er det bare det mest behagelige ur på armen.

Det bedste køb er til gengæld nok det jeg gav til min kæreste i barselsgave. Et helt almindeligt Rolex Datejust.

Anyhow, et par billeder af 5167 : İmageİmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Keld
Svar
Tilykke med dem begge. Icon_flag Icon_flag Icon_flag
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • keldw
Svar
(25-12-2017, 01:04 PM)keldw Skrev: İmage

Det kan man uden at overdrive, kalde for et GODT år :-)
[-]
  • cfnissen, keldw
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)