Forummet opdateres 22. SEPTEMBER 0800-1200
Jeg tilgå debatten via telefonen. :-)
Er sikker på det nok med tiden bliver godt der var da noget galt hvis vi ikke kunne finde noget der kan forbedres.
Mht Vintageure læser jeg alt.
Er desværre "grøn" og har ikke meget at bidrage med Endnu...! men håber det kommer når jeg lære mere herinde.
Et ur forum vil da blive kedeligt hvis der ikke er plads til nyt- vintage-stort og småt.
At vi så har forskellig smag er noget andet.
God weekend
Svar
(07-08-2015, 07:38 PM)TDN Skrev: Forøvrigt er billederne meget små at se på en pc, som nogle af os dinosaurer stadig anvender hvilket heller ikke bidrager positivt til oplevelsen, så håber det bliver fikset.

Sent from my iPad using Tapatalk
Det er for mig det suverænt største problem og ødelægger en ting som er vigtigt i et forum som dette, nemlig billedvisning.
Svar
(07-08-2015, 08:39 PM)KimT Skrev:
(07-08-2015, 07:38 PM)TDN Skrev: Forøvrigt er billederne meget små at se på en pc, som nogle af os dinosaurer stadig anvender hvilket heller ikke bidrager positivt til oplevelsen, så håber det bliver fikset.

Sent from my iPad using Tapatalk
Det er for mig det suverænt største problem og ødelægger en ting som er vigtigt i et forum som dette, nemlig billedvisning.

Icon_+1
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Også Icon_+1 herfra, så fingers x'ed for at de ting bliver løst på tirsdag Icon_computer
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
(07-08-2015, 11:31 PM)phrede Skrev: Også  Icon_+1  herfra, så fingers x'ed for at de ting bliver løst på tirsdag  Icon_computer

Hvad så, Frederik !! 

Noget nyt om, hvornår forum SÅ opdateres, så vi kan få styr på billeder m.v. ??
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(21-08-2015, 04:28 PM)pbr Skrev:
(07-08-2015, 11:31 PM)phrede Skrev: Også  Icon_+1  herfra, så fingers x'ed for at de ting bliver løst på tirsdag  Icon_computer

Hvad så, Frederik !! 

Noget nyt om, hvornår forum SÅ opdateres, så vi kan få styr på billeder m.v. ??

Jeg gentager lige det spørgsmål, som ingen tilsyneladende har lyst til at svare på !!  Icon_evil Icon_evil
/Peter

Svar
Jeg ville gerne svare, men jeg har desværre ikke noget nyt :'(

- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Det er godt nok skuffende !!

Det mindste man dog kunne gøre var, at forklare hvad der er årsagen til, at den lovede og længe ventede opdatering er "udskudt" eller måske aflyst. Vi var mange, der havde set frem til rettelser og forbedringer.
/Peter

Svar
Det er lidt(meget) skuffende at poste billeder her, fra PC kan jeg for det meste ikke engang åbne dem for et større billede uden få fejl.
Svar
Hej

Opdateringen bliver rullet ud på mandag d. 21. Opdateringen er for at få den "levende" data op på samme release som en ny råinstallation af MyBB, hvor DB'en skal flyttes over på, så det er hvad denne øvelse går ud på.

Martin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)