Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
kristofferJ Skrev:I sidste ende må man bare følge sit hjerte og gøre det man selv tror på. Det er jo trods alt en selv der skal bruge uret. 
Ja se det er jo en anden sag, og det er der, at visse ure er gode - og kan tåle vældig meget når de hedder 100 meter - og andre er langt ringere pakket osv. og vil være meget mere udsatte. Bad bare ikke for alvor med under 200 meter generelt (jeg var lige ved at sige, med mindre det er en trykprøvet oyster-case til 100 m)
vh
•
Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Og jeg som kun troede det var mig der nørdede, det er da noget af en historie der er gang i
Gad vide hvor mange der egentlig har problemer med vand i uret når det kommer så langt. Jeg kender kun til få historier hvor man har fået ødelagt et ur, men så har det heller ikke været godkendt til andet end regnvejr, så at sige, men et dykkerur....nej.
Sjovt indlæg og spændende udregninger...hehe!
Vh. MW
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Jo, jo, John.
De kommer vand urene, men det er for koldt, de tør ikke hoppe ud i bølgerne endnu. Du ved godt at det giver gigt og andre dårligdomme at gå med en kold stållænke på, så de venter alle til vandet er mindst 20 grader varmt, så er der ikke så store chancer for menneskelige skader. Vandur sæson er typisk fra midten af juli til hen i september, og sidste år havde jeg to dykkerure der var ødelagte af vand. Det var selvforskyldt, de havde ikke fået spændt kronen ordentligt og havde heller ikke fået dem trykprøvet......
Uanset alle teorier og meninger, så skulle de kloge da komme ind og snakke med kunderne der kommer med disse vandure, så siger jeg bare teori er en ting og praksis er en helt anden, og hvor fejlen ligger vil jeg ikke gå ind i, på anden måde end folk må gå den sikre vej = overdimensioneret vandtæthed. Enkelt og lige til, alt andet giver ikke andet end en masse utilfredshed...

Så hav nu en god sommer alle og bad med jeres ure hvis I mener de kan tåle det
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900
Instagram:
https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/
Mvh
Lars
•