Svar: 272
Tråde: 20
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Det har intet med FJ at gøre, efter min mening.... Der kan dog sættes spørgsmåltegn ved deres vuderinger hos BR
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg tror ikke det er FJ der sælger uret hos BR, og det er vel også sagen uvedkommen. Hvad der for FJ er interessant er at deres pvd Daytonas vurderes/sælges til høje priser da det jo virkelig kan sætte gang i salget af nye pvd´er i butikken.
En kunstner er jo altid interesseret i at hans værker sælges til så høje priser som muligt på auktioner, hvilket jo også øger prisen på nye værker.
Jeg vil nu også hellere holde den på det plan hvor BR har sat vurderingen lige i overkanten. FJ sprøjter jo ikke just disse Daytonas ud og vist begrænset hvad der tjenes på at BR vurderingen er 20-30 k over mål.
/Mads
•
Svar: 272
Tråde: 20
Så er overskriften forkert og læser man de første 2 indlæg i siden for man den fornemmelse af det er FJ der har sat den til salg
Er der kunder der vil have deres ur bygget op på en eller anden måde må vel være op til den enkelte
Hvis i skulle sætte noget til salg hos BR og fik den overvuderet ville i så sige at den er for høj sat

Næppe
Så det jeg vil frem til er
Kunden har et specielt ønske at den skal være PVD behandlet.
Kunden for den som ønsket.
Sætter den til salg og for den overvuderet.
Hvor kommer FJ så ind i billedet
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Hvis jeg læser tråden igen, så kan jeg ikke se at FJ er involveret på nogen måde.
Det hele handler vel bare om at BR har lavet en for høj vurdering og ikke andet.
De (BR) har vurderet en vare til 125k, som man kan købe i en butik (FJ) til 100k. Thats it......
Der er intet negativt om FJ overhoved.
•
Svar: 30
Tråde: 10
hmm alt kan tolkes som man vil, vil nu ikke hænge fj eller nogen ud her!!! syntes bare prisen var sky høj for at få lidt sort maling.
Hilsen René
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Uret får nu også lidt presse på "den anden side"s nyhedssektion.
•
Så gik den til 105.000 kr
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Stinger Skrev:Så gik den til 105.000 kr
Og det er jo så den rigtige pris! I denne pris-klasse vil jeg gå ud fra, at køber hverken er naiv eller decideret dum, og at det derfor er den pris, han mener er den rigtige. Det er vi helt sikkert mange, der ikke synes, og hvis vi var med på buddene var vi derfor nok stoppet før den kom på denne pris. Når vi tager snyd og humbug tilfældende fra, så er auktion da en meget ærlig form for prisfastsættelse.
/Bjørn.
•
bjorn_e58 Skrev:Stinger Skrev:Så gik den til 105.000 kr
Når vi tager snyd og humbug tilfældende fra, så er auktion da en meget ærlig form for prisfastsættelse.
/Bjørn.
Dog kan "hype", en oppisket stemning og selve konkurrenceelementet give prisen et kunstigt nøk opad, som ikke ville være sket i en gadebutik. Men ellers er jeg enig med dig.
•