Afstemning: Hvilket Planet Ocean?
Sort med orange tal
Orange lynette
Sort med hvide tal
[Vis resultater]
Afstemningen lukkes på: 21-01-2482

Omega Planet Ocean 45mm, hvilket?
MortenKoch Skrev:har stemt på den sorte med hvid skrift. Det er i mine øjne det sikre valg. Hvis man var lidt frisk tror jeg at den med orange lynette ville skille sig lidt mere ud fra mængden (og så opfylder den jo dit krav om at dykkerure skal være farverige Icon_e_wink). Jeg synes ikke at kombinationen af sort lynette og orange skrift gør det for mig.

Jeg har netop solgt min 42mm PO med orange lynette. Ellers var det helt sikkert mit valg.

Tror for en gangs skyld at jeg vil følge flertallets valg.....
Svar
Riisberg Skrev:Det vil sige at alle 3 kort følger med? dog er de ikke stemplet?

Ja, det vil jeg da tro......
Svar
Tukjær Skrev:
DonWerner Skrev:
Tukjær Skrev:Hvad med remskifte på sådan en fætter? Kan man smide en af Submersible's remme på?

Jeg har en af Submersible's remme på min PO'er. Det kan sagtens lade sig gøre.

Har du et billed?

Skal prøve om jeg kan få taget et senere i aften. Icon_e_biggrin
Svar
Her er lige et hurtigt billede taget for 5 min. siden, så bæ'r over med kvaliteten.

İmage
Svar
Jeg plejer ikke at kommentere når der er et specifikt ur som jeg ikke st så vild med men...

Det er et flot PO....

Og det er en herlig rem....

men efter min opfattelse passer de meget dårligt sammen. Det er synd og skam for begge dele synes jeg.

Uret kræver en rem med faste linier og udtryk. måske en orange tråd som Claus T. vist har vist os tidligere.

Og remmen ville være super på en grov klokke helt i sort og stål!

hvad er det I plejer at sige "just my five cent"

vh Baun
Svar
Baun Skrev:Jeg plejer ikke at kommentere når der er et specifikt ur som jeg ikke st så vild med men...

Det er et flot PO....

men efter min opfattelse passer de meget dårligt sammen. Det er synd og skam for begge dele synes jeg.

Uret kræver en rem med faste linier og udtryk. måske en orange tråd som Claus T. vist har vist os tidligere.

vh Baun

Den er skam også kun monteret for Tukjær's skyld. Den sidder ikke normalt på dette ur. Remmen er fremstillet til et helt andet og væsentligt mere maskulint ur (Orsa Monstrum).
Svar
DonWerner Skrev:
Baun Skrev:Jeg plejer ikke at kommentere når der er et specifikt ur som jeg ikke st så vild med men...

Det er et flot PO....

vh Baun

Den er skam også kun monteret for Tukjær's skyld. Den sidder ikke normalt på dette ur. Remmen er fremstillet til et helt andet og væsentligt mere maskulint ur (Orsa Monstrum).
Godt nok, for den duer slet ikke til det viste ur.

Sikke en masse konventionelle (eller gods smags mennesker der er herinde i øvrigt) Jeg har stemt sort krans men de orange tal.
Hvorfor skal alt være så ens?

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Er det forkert gættet, at den mest solgte er den sort/hvide, derefter den med orange tal, og til sidst, orange lynette.....?

For og i mod,

Sort/hvid

For: James Bond bruger det.
Imod: Rigtigt mange har dette ur.

Sort/orange

For: Ikke så udbredt som den forrige.
Imod: Hverken klassisk eller festligt......

Orange/orange

For: Festligt og frækt ur.
Imod: Har haft det i 42mm.....
Svar
Jeg har stemt med de hvide tal, men efter jeg har kigget lidt nærmere, må jeg indrømme at jeg faktisk syntes den med det orange tal er federe, lidt mere spral i skiven.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Nopanic Skrev:Jeg har stemt med de hvide tal, men efter jeg har kigget lidt nærmere, må jeg indrømme at jeg faktisk syntes den med det orange tal er federe, lidt mere spral i skiven.

ENIG den fik også min stemme
(den skive med de tal virker altså rigtig godt IRL)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)