Afstemning: Hvilket Planet Ocean?
Sort med orange tal
Orange lynette
Sort med hvide tal
[Vis resultater]
Afstemningen lukkes på: 21-01-2482
 
Omega Planet Ocean 45mm, hvilket?
#1
Tja, tror alligevel det bliver en PO næste gang. Købes som ny i England. Lige under de 14k, det må siges at være en god pris.... Pundet står svagt, det skal udnyttes....

Men hvilket?

İmageİmageİmage
Svar
#2
Jeg ville gå efter den sort/hvide men i 42mm. Et fedt ur som jeg gerne ville eje!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#3
KlausM Skrev:Jeg ville gå efter den sort/hvide men i 42mm. Et fedt ur som jeg gerne ville eje!
Mvh
Klaus

Føler at 42mm er for lille. Den virker mindre end min Seamaster (41mm)....

Desuden er lynetten pænere end på den "lille"......
Svar
#4
Jeg var ikke klar over at der var forskel på lynetten ud over størrelsen. Det må jeg checke.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#5
KlausM Skrev:Jeg var ikke klar over at der var forskel på lynetten ud over størrelsen. Det må jeg checke.
Mvh
Klaus

42mm er "rillet", 45mm er "bølget".....
Svar
#6
Hej Tukjær

Det er fuldstændig korrekt.

MVH Peter
Svar
#7
22 00 50 00 (den til højre )ville jeg vælge... har selv haft den...

god jagt.. Icon_e_biggrin
Mvh Hr.holm
Svar
#8
Hej Claus,

Må man spørge hvor i England du vil købe uret?
Svar
#9
har stemt på den sorte med hvid skrift. Det er i mine øjne det sikre valg. Hvis man var lidt frisk tror jeg at den med orange lynette ville skille sig lidt mere ud fra mængden (og så opfylder den jo dit krav om at dykkerure skal være farverige Icon_e_wink). Jeg synes ikke at kombinationen af sort lynette og orange skrift gør det for mig.
Svar
#10
Riisberg Skrev:Hej Claus,

Må man spørge hvor i England du vil købe uret?

[url]"http://www.precisiontime.co.uk/gents-watches-planet-ocean-big-size-c-67_69_218_318.html">http://www.precisiontime.co.uk/gents-wa ... 8_318.html[/url]

Jeg har handlet med dem før. Man skal blot huske at de ikke giver international garanti, da de ikke er officel forhandler.....
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)