07-05-2015, 09:37 PM
Urnørder må finde sig i meget
P.N.
P.N.
|
Et lille dilemma i forb. Med service/garanti
|
|
07-05-2015, 09:37 PM
Urnørder må finde sig i meget
P.N.
09-05-2015, 12:00 AM
Jeg er måske bare blevet for vant til de lange servicetider, men i og med det har været i Schweiz synes jeg ikke det er så galt
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
09-05-2015, 02:10 PM
(09-05-2015, 12:00 AM)KimT Skrev: Jeg er måske bare blevet for vant til de lange servicetider, men i og med det har været i Schweiz synes jeg ikke det er så galtCome on Kim.A simple little job that a half competent watchmaker can do in a few hours.And you are forced to send your watch to the Swiss alps.That is not service it is a bloody disgrace. - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
09-05-2015, 02:14 PM
Jeg er enig i at det burde kunne klares lokalt, men når det ikke er tilfældet, har jeg hørt om langt længere ventetider. Og nej, jeg siger ikke det er god service, men med det niveau fabrikanterne ligger for dagen, så er det ikke det værste jeg har hørt om/oplevet
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
09-05-2015, 03:53 PM
(09-05-2015, 02:14 PM)KimT Skrev: Jeg er enig i at det burde kunne klares lokalt, men når det ikke er tilfældet, har jeg hørt om langt længere ventetider. Og nej, jeg siger ikke det er god service, men med det niveau fabrikanterne ligger for dagen, så er det ikke det værste jeg har hørt om/oplevetNo its not the worst example.But still bloody terrible - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
09-05-2015, 07:56 PM
Jeg synes også det er helt vildt det der... Tror lidt IWC ryger i samme kasse som Breitling og Jaeger Le-Coultre, nemlig ure som jeg gerne ville eje men som aldrig kommer til at ske da deres aftersale simpelthen er ikke eksisterende... Godt min MC, Bil, eller Cykel ikke skal tilbage til oprindelseslandet for at få skiftet olie, eller andet...
09-05-2015, 08:37 PM
09-05-2015, 09:20 PM
(09-05-2015, 07:56 PM)nicolaib Skrev: Jeg synes også det er helt vildt det der... Tror lidt IWC ryger i samme kasse som Breitling og Jaeger Le-Coultre, nemlig ure som jeg gerne ville eje men som aldrig kommer til at ske da deres aftersale simpelthen er ikke eksisterende... Godt min MC, Bil, eller Cykel ikke skal tilbage til oprindelseslandet for at få skiftet olie, eller andet...+1 Watch brands have to learn this.But they never will as long as some people think it is acceptable to wait 6 weeks or 6 months for something that can be done in one day.Rolex beat them all,and that is why i will not buy watches from brands that offer such a lousy service.They sell products that can cost hundreds of thousands kroner.Without having a service for their customers.Because people get used to be taken for fools,for putting up with it ,does not make it get better.And it will never get better as long as some people make excuses for their incompetence. - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
09-05-2015, 09:51 PM
Jeg må tilstå at det for "mig" overhovedet ikke giver mening at snakke om "service" eller "kundepleje med de tider der bliver omtalt i denne tråd
Jeg forstår genske enkelt ikke at det er okay, at skulle være tilfreds med at vente op til 6 uger på at få sit ur tilbage fra reparation - Den var måske gået for 15 år siden og dog, men come-on vi lever i samfund hvor service og eftermarked burde være højeste prioritet for overlevelse i stort set alle brancher. Ur branchen står efter min mening i en situation, kald det en måske ny situation "for dem", hvor de børe tage stilling til det frie marked og måske forsøge at matche det, fremfor at fuldstændig isolere sig, og fratage omverdenen enhver mulighed for at kunne levere "service eller kundepleje" - Jeg kan ikke få øje på situationer hvor "jeg" finder det okay at skulle vente op til 6 uger på helt banale job/reparationer. Anyway dette må ikke betragtes som et surt opstød tværtimod, jeg håber bare at ur branchen får øje på hvordan det meste af vores verden ser ud når vi nu omtaler "service/kundepleje"... You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|