Værk erfaringer?
Pyh!! Icon_flov Det var slem læsning!
Svar
Yes but Walt was impressed that it kept good time.Not many calibers can be treated as badly as a Rolex caliber and still function.I knew a Postman in Demark who had a Rolex Sub for twenty years and never had it serviced.It kept perfect time Icon_e_biggrin1 Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Jeg kender en mand (mig Icon_e_wink ), som gik med et Datejust fra juni 1986 til december 2007 24/7 uden service (af uret altså!) og det holdt tiden "perfekt". Så fik det service (fjederhus, fjeder, kronerør, krone, glas, bagkassepakning, remstifter), og det går fortsat "perfekt"!
Svar
PS. Det er derfor, at jeg er ret ligeglad med glasbagkasser. Jeg synes at jeg krænker værkets blufærdighed ved at kigge på hvad det "gør". Det må se ud som det vil, bare det gør "det" godt!
Svar
khbk Skrev:PS. Det er derfor, at jeg er ret ligeglad med glasbagkasser. Jeg synes at jeg krænker værkets blufærdighed ved at kigge på hvad det "gør". Det må se ud som det vil, bare det gør "det" godt!
Rolex calibers are in many experts opinions the most robust in the world.And i sure as hell agree with them Icon_e_wink Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Hej

Jeg er enig med Ivan i at Omega Caliber 561 er noget af det bedste Omega har lavet, og jeg synes også at den er bedre end Caliber 564 og det er grundet at 561 ikke har den nu meget forældede quickset funktion, da den funktion er ret svag.

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)