PAM217
#21
Faurschou Skrev:Du har skabt dig en sprød samling, Truyen. <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->

Louis Vuitton remmen passer dog ikke til et maskulint ur, men det er alene min mening. Icon_e_smile

Skal du ikke have et PAM 341?

Tak Faurschou, men for mig spiller den nye rem maks Icon_e_biggrin1 Jeg har bestilt et par stykker 24/24 til de andre modeller, glaeder mig.
Jo, jeg har overvejet 341 et par gange, men er 60mm ikke bare mega stort? Jeg synes, at 47mm er ok.
Truyen
_____________________________________________________
PAM PreA 4,351,372,587,590 - RM11- 5980 -HYT H1-
HYT Iceberg - Seiko Spacewalk - AP ROO Carbon/RG - Devon Godiva- Rolex 'red' 1680 x 2 - Rolex Deepsea & Dblue +++
Svar
#22
Klasse, er det en LV rem? Icon_e_biggrin1
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#23
Amehlbye Skrev:Klasse, er det en LV rem? Icon_e_biggrin1

Yes Sir Icon_party
Truyen
_____________________________________________________
PAM PreA 4,351,372,587,590 - RM11- 5980 -HYT H1-
HYT Iceberg - Seiko Spacewalk - AP ROO Carbon/RG - Devon Godiva- Rolex 'red' 1680 x 2 - Rolex Deepsea & Dblue +++
Svar
#24
Du har jo en ganske varieret samling af ure i forskellige former, materialer og størrelser. Jeg ville klart have haft et PAM 341 og PAM 300, såfremt jeg var en stor ''Panerai aficionado''. Icon_e_smile Jeg forstår godt din skepsis ang. størrelsen, men alene det at eje et PAM 341 er fedt i sig selv.

Kort sagt, jeg mener at de to ure ville gøre din samling ''komplet''... lige indtil det næste ur springer frem. Icon_e_wink

Jeg har desværre ikke fysikken til at bære et PAM 341, men jeg ville klart have købt et, såfremt jeg vejede 10-12 kg, mere. Dog leger jeg med tanken om at prøve et Mare Nostrum.
Svar
#25
Faurschou Skrev:Du har jo en ganske varieret samling af ure i forskellige former, materialer og størrelser. Jeg ville klart have haft et PAM 341 og PAM 300, såfremt jeg var en stor ''Panerai aficionado''. Icon_e_smile Jeg forstår godt din skepsis ang. størrelsen, men alene det at eje et PAM 341 er fedt i sig selv.

Kort sagt, jeg mener at de to ure ville gøre din samling ''komplet''... lige indtil det næste ur springer frem. Icon_e_wink

Jeg har desværre ikke fysikken til at bære et PAM 341, men jeg ville klart have købt et, såfremt jeg vejede 10-12 kg, mere. Dog leger jeg med tanken om at prøve et Mare Nostrum.

Du har helt ret 341 er et fedt ur men desvaerre tror jeg at 60mm lidt for meget til mig Icon_e_sad
Mare Nostrum generelt siger mig desvaerre ikke noget, jeg synes ikke det er specielt paa nogen maader, men hvis man gaar op i DNA og historie osv. saa er det da et must ur. Men naar vi taler om Icon_not PAM300 saa er det en helt anden ting Icon_e_biggrin1 uret er superb og hvis jeg en dag faar muligheden for at koebe det slaar jeg til med det samme - ingen tvivl der Icon_party
Ser frem til at hoere og se hvad du beslutter dig for.
Truyen
_____________________________________________________
PAM PreA 4,351,372,587,590 - RM11- 5980 -HYT H1-
HYT Iceberg - Seiko Spacewalk - AP ROO Carbon/RG - Devon Godiva- Rolex 'red' 1680 x 2 - Rolex Deepsea & Dblue +++
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)