Svar: 235
Tråde: 49
Modtaget Likes: 10 i 2 svar
Givet Likes: 0
Amehlbye Skrev:Klasse, er det en LV rem? 
Yes Sir
Truyen
Svar: 1,173
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
Du har jo en ganske varieret samling af ure i forskellige former, materialer og størrelser. Jeg ville klart have haft et PAM 341 og PAM 300, såfremt jeg var en stor ''Panerai aficionado''.

Jeg forstår godt din skepsis ang. størrelsen, men alene det at eje et PAM 341 er fedt i sig selv.
Kort sagt, jeg mener at de to ure ville gøre din samling ''komplet''... lige indtil det næste ur springer frem.
Jeg har desværre ikke fysikken til at bære et PAM 341, men jeg ville klart have købt et, såfremt jeg vejede 10-12 kg, mere. Dog leger jeg med tanken om at prøve et Mare Nostrum.
•
Svar: 235
Tråde: 49
Modtaget Likes: 10 i 2 svar
Givet Likes: 0
Faurschou Skrev:Du har jo en ganske varieret samling af ure i forskellige former, materialer og størrelser. Jeg ville klart have haft et PAM 341 og PAM 300, såfremt jeg var en stor ''Panerai aficionado''.
Jeg forstår godt din skepsis ang. størrelsen, men alene det at eje et PAM 341 er fedt i sig selv.
Kort sagt, jeg mener at de to ure ville gøre din samling ''komplet''... lige indtil det næste ur springer frem.
Jeg har desværre ikke fysikken til at bære et PAM 341, men jeg ville klart have købt et, såfremt jeg vejede 10-12 kg, mere. Dog leger jeg med tanken om at prøve et Mare Nostrum.
Du har helt ret 341 er et fedt ur men desvaerre tror jeg at 60mm lidt for meget til mig
Mare Nostrum generelt siger mig desvaerre ikke noget, jeg synes ikke det er specielt paa nogen maader, men hvis man gaar op i DNA og historie osv. saa er det da et must ur. Men naar vi taler om

PAM300 saa er det en helt anden ting

uret er superb og hvis jeg en dag faar muligheden for at koebe det slaar jeg til med det samme - ingen tvivl der
Ser frem til at hoere og se hvad du beslutter dig for.
Truyen