Tool ur.
(27-12-2021, 06:28 PM)Jens Skrev: Endnu et JLC som jeg synes passer i kategorien tool watch er Geophysic 1958 og efterkommere. Det er bygget til videnskabsmænd og ingeniører der kræver pålidelighed og præcision i et arbejdsmiljø præget af ekektromagnetisme. -Løst snuppet fra en reklame for uret der er afbilledet i en hodinkee-artikel om de nye Geophysic ure, der kom for nogle år siden.
I True Second versionen er tid- og sekundangivelsen helt skarp fordi viseren ikke sniger sig frem mod markøren men i stedet falder præcist i hak. (Som et kvarts-ur..)
Reklamen lover, at det skam også er et fint ur til almindelige mennesker, der blot sætter pris på et ordentligt ur! Og det synes jeg i den grad, at det er!
Er det til at få fat i? Næh. JLC producerer det mig bekendt ikke længere. Udstråler det luksus? Ja, det gør det jo nok omend måske mest i urtossers øjne.

Tænkte faktisk også på den. Ingen tvivl (fra min side…) om tool-egenskaberne, og så er det en slags ‘cross-over’ da den også har dress-ur skills.

Geophysic i dress-rem (ikonisk…haha)

İmage

Geophysic i tool-rem

İmage

Claus

Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)