Downsizing ........ of sorts ! Nu med frustration !
#11
Hej Peter

Den evige jagt som også betyder ure på vej væk og det er rart at få lidt plads, men desværre kan det også være et svært valg.

Vi kan let blive enige om at netop jagten holder gang i vores hobby og det er da hyggeligt.

min jagt er slet ikke så skarp som den jeg oplever hos mange af jer, men den er mere betinget af bare at prøve noget nyt og så lade sig overraske, men her på det sidste er jeg blevet ramt af et "mærkevare" valg og har sat Omega på ønskesedlen, så et Omega Planet Ocean XL er på vej.

Forsat god jagt Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • cfnissen, pbr
Svar
#12
Enig drop det.
Svar
#13
Er gjort og har allerede et andet på “linen” !!
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen
Svar
#14
Lyder godt Peter
Håber det hele spænder af for dig
Husk billeder når du får den i nettet

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • pbr
Svar
#15
Nettet er allerede kastet og GLS er i færd med at hjælpe mig med at trække det ind

Fandt en anden dansk sælger - dog uden box og papirer. Jeg har købt den uden lænken, da den alligevel var for kort - men både Strapcode og Uncle Seiko laver lænker til modellen, der er bedre end den originale.

Indtil en sådan kommer hjem, så vil den leve på en “sailcloth-agtig” rem, der klæder uret super godt.
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#16
Sådan!

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • pbr
Svar
#17
(11-03-2021, 01:37 PM)Miwes Skrev: Hej Peter

Den evige jagt som også betyder ure på vej væk og det er rart at få lidt plads, men desværre kan det også være et svært valg.

Vi kan let blive enige om at netop jagten holder gang i vores hobby og det er da hyggeligt.

min jagt er slet ikke så skarp som den jeg oplever hos mange af jer, men den er mere betinget af bare at prøve noget nyt og så lade sig overraske, men her på det sidste er jeg blevet ramt af et "mærkevare" valg og har sat Omega på ønskesedlen, så et Omega Planet Ocean XL er på vej.

Forsat god jagt Icon_Up
Det er også ét mega lækkert ur som jeg også har haft. Dog på gummi rem. Med samme urværk.
Tillykke med det

There's a lot of big dudes out there and big wrists need big watches.
[-]
  • pbr
Svar
#18
Tak Rune

Jeg er spændt på det omkring coaxial værker og kan forstå at det helst skal være et 2500 D udgaven, men er lidt usikker op det ?

Sorry Peter fordi jeg "lånte" lidt af din tråd.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • pbr
Svar
#19
(11-03-2021, 10:35 PM)Miwes Skrev: Tak Rune

Jeg er spændt på det omkring coaxial værker og kan forstå at det helst skal være et 2500 D udgaven, men er lidt usikker op det ?

Sorry Peter fordi jeg "lånte" lidt af din tråd.
Dét ved jeg faktisk ikke noget om

There's a lot of big dudes out there and big wrists need big watches.
Svar
#20
(11-03-2021, 10:35 PM)Miwes Skrev: Sorry Peter fordi jeg "lånte" lidt af din tråd.


Du skal være velkommen Michael
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)