Ur-Rally 2020 - AFLYST
Tilmeldt Icon_party Det er mit første GTG, så glæder mig som et lille barn :-)
[-]
  • Avantismo, cfnissen
Svar
Flot program. Tak for det store arbejde. Nu skal jeg bare have kalenderen til at passe.
JK
Svar
Jeg har tilmeldt mig og jeg håber af hele mit hjerte at jeg for en gangs skyld ikke er indlagt eller dårlig!
Har misset sidste 3 GTG’er pga disse helbreds problemer og dette ur rally er jo legendarisk så håber virkelig at jeg klarer den!

Det er så flot arbejde af jer der har stablet det på benene!
I fortjener al den ros I kan få!!

Mvh Malte

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Så fik jeg en kollega til at snuppe min planlagte opgave i Norge og har netop sendt en mail for tilmelding  Icon_party  

Jeg kører ud og hjem (om aftenen efter middagen) samme dag og hvis der er nogen der vil køre med fra Sjælland (jeg går ud fra at det ikke er på sjælland?) er i velkomne. Jeg har plads til maks. tre og kører fra sydsjælland. Kommer du/i nord fra, kan pick-up på Køge station sagtens arrangeres. Skriv til mig, hvis det har interesse  Icon_smil
Svar
(10-03-2020, 12:24 PM)KimT Skrev: Så fik jeg en kollega til at snuppe min planlagte opgave i Norge og har netop sendt en mail for tilmelding  Icon_party  

Yes! Glæder mig - og hvis du kan tage tre andre med i bilen, så er det jo bare ekstra cool!

Svar
Fedt fedt fedt Kim. 

Du har fået en PB  Icon_Up
Mvh Kim 
Svar
Og besvaret.

To pladser tilbage i bilen fra Køge :-)
[-]
  • cfnissen, maltebrask
Svar
Coronavirus update !

En del har spurgt ind til, om man får sit deltagergebyr tilbagebetalt, hvis arrangementet skulle gå hen og blive aflyst som følge af COVID-19 epedemien.

Arrangementsgruppens holdning er, at der er længe til Juni, men at vi moniterer situationen og vil træffe en beslutning inden fristen udløber for at vi kan aflyse uden at dette påfører arrangementet udgifter.

Hvis vi således aflyser uden udgifter, vil alle naturligvis få refunderet det indbetalte.

Håber det besvarer folks spørgsmål og/eller bekymringer Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Coronavirus update nr. 2 !!

Vi har af lokationen har fået udskudt fristen betydeligt, for at vi kan aflyse uden omkostninger. Det betyder, at vi om nødvendigt kan udskyde beslutningen til den sidste halvdel af maj.

Statsministerens udmelding i går aftes var ikke særligt klar i forhold til større arrangementer og hvordan dette defineres. Desuden hviler den delvise genåbning af samfundet på opfyldelsen af en del kriterier der er usikkerhed omkring opfyldelsen af.

Derfor har vi i arrangementsgruppen besluttet at udskyde en beslutning om, hvorvidt arrangementet gennemføres eller må udskydes, indtil der er større klarhed over hvad der kommer til at ske.

Så meldingen indtil andet annonceres er at arrangementet gennemføres som planlagt ! I den forbindelse kan det oplyses, at der i skrivende stund er ialt 28 tilmeldte !  Icon_party
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Håber det lykkes for jer. 28 er et flot antal :)
[-]
  • maltebrask, pbr
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)