Jeg vil da også med til månen
Det er da en super skarp pris på det ur og så er det helt nyt Icon_Up

Ps. hvis nogen søger et ekstra ur/julegave i den lave ende af prisskalaen og det kunne for den sags skyld koste det dobbelte, så kan dette ur anbefales på det kraftigste.
Jeg oplever helt klart et ur der giver, hvis man er til de specielle flade trykknapper, for skiven er i den grad en fornøjelse at se på og ligger fuld ud på linje med Omega speedmaster, altså den klassiske udgave. Skiven er sammen med den glasblæste kasse helt i top og mon ikke andre der har uret eller får det kan bekræfte min oplevelse.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Ved ikke om du har set denne her video Michael, men her er "the real deal"

https://www.youtube.com/watch?v=6Z84hBIWqxg
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Jeg kikkede en del på uret da det kom frem, men jeg havde allerede to speedmaster den gang, så det blev ved tanken. Det eneste jeg ikke er helt vild med, er kassens lidt runde former.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
Den video havde jeg ikke set og den er da for vild Icon_not

Jeg er vild med speedmaster og det er faktisk et af de få Omega'er jeg kunne tænke mig, men jeg er ligeså begejstret for Bulova´s model og for mig bliver det helt rigtig når historien folder sig ud og tænkt på at alle kan få dette fede ur og så til en meget venlig pris.

Når man taler om kassen er det rigtig nok at Omega speedmaster har lavet den smukkeste udgave, men jeg er faldet for designet på Bulova´s udgave og nyder faktisk det flotte afrundede design og så er disse to flade trykknapper noget fra en anden tid.....jeg har besluttet at inddrage denne klokke i min samling af ure der ikke skal videre.

Jeg har gået med uret lige siden jeg har fået det og selvfølgelig skal der også andre ure på armen, men den er altså et ynglings ur allerede nu og med en lækker læderrem på er det et hit.

İmage

İmage

[-]
  • tg
Svar
Må jeg være så fri at spørge, hvor du har købt uret?

Mvh
Svar
Det må du gerne ....jeg har uret fra CT-watches Icon_Up

Svar
Har du nogen ide om, hvor uret kan købes?

Altså den eksakte model du har vist?

Mvh
Svar
Hvis du googler “Bulova Moonwatch”, så dukker der forhandlere op !

Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Så fik jeg også et måne-ur Michael, imponerende til pengene!
İmage

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Tillykke Henrik og det ser da fedt ud på lænke Icon_Up

Jeg er spændt på at høre lidt fra dig omkring lænken, selv har jeg uret på læder og natorem.

På læder er det faktisk rigtig flot...måske noget af det bedste ur til pengene, hvis jeg skulle vælge et ud.

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)