Jeg vil da også med til månen
Sådan har de helt sikkert tænkt hos det dengang amerikanske firma Bulova, da de var oppe mod Omega og deres Speedmaster....ja hvad ved jeg om måne ure, egentlig ikke meget og alligevel har jeg altid ment at det var en fantastisk historie at knytte til et ur.

Da jeg så denne Bulova første gang var det kærlighed ved første blik og om det er den smukke sorte skive eller den simple kasse med de to "flapper" til stopuret ved jeg ikke, men jeg er vild med det  Icon_not

Der er skrevet så meget omkring uret og der er så mange videoer af uret og det må blive til lidt fotos af mit ur og en ultra kort video der viser uret på mit håndled.

Så har jeg da også lige skudt lidt billeder af det smukke ur.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Rumvandring er den populære betegnelse for begrebet Extra-vehicular activity eller EVA, som det kan ses bagpå uret og her er det så tallet 3 som egentlig skulle have været et 4 tal, da nørderne har fundet noget om at Dave Scott havde været ude for at skyde nogle billeder med deres fine hasselblad kamera og det var så EVA 3, hvor så uret kom med på deres 4 EVA og sådan bliver det bare ved og ved...jeg finder det super sjovt når der opstår sådan noget omkring et armbåndsur.

Svar
Ja, sjovt ur.

Havde russerne nået månen i 1961 og ikke "kun rummet", var dette første ur til rummet nok endt på månen.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Værket er iøvrigt det samme som i 1961. 

[-]
  • onkeldunkel
Svar
Sjov indpakning til den russer Icon_smil

Deres ure eller nogle af dem, kunne godt være sådan et konfirmand ur i deres look og det ligner en lille dreng der pryder bagkassen, men et sjovt ur Icon_Up

[-]
  • stenstrupigen
Svar
Her kommer lige en video mere fra nettet, som er super og skulle du høre den til ende, så må du bare eje et Bulova moon watch.

Svar
Jeg har flere gang været ved at trykke Køb på Bulova'en - jeg synes man får utrolig meget ur OG historie for pengene. Dertil kommer, at det er et rigtig pænt ur!
[-]
  • Miwes
Svar
Super cool ur med historie til en meget fair pris. Tillykke med endnu en spændende nyanskaffelse :-)
[-]
  • Miwes
Svar
Det er da et super fedt ur!

Spændende historie og et ur med mange fede detaljer, især knapperne på siden er jeg vild med. Jeg tror sgu også jeg snapper en, måske den med lænke, så kan jeg jo altid putte en nato-rem på hvis jeg syntes. Under juletræet med den:-)
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Henrik A

Det er for en gangs skyld rigtig, når man siger, man får meget ur for pengene.

Der er masser af fedt ur i denne klokke og så er jeg meget overrasket over kvaliteten af værket.

Der findes en del forskellige udgaver og uden dato felt.

Den får ikke meget ros når det kommer til lumen, men den blå lumen kan skimtes gennem natten og jeg er okay tilfreds trods alt.

[-]
  • Henrik A
Svar
Styrke af lumen har aldrig været afgørende for mig, da jeg ikke sover med mine ure på. Så når jeg kigger på mit ur, er det næsten altid i belyste omgivelser.

Så er uret bestilt, jeg valgt den med lænke, så kan jeg skifte lidt mellem lænke og nato-rem:-)

https://www.urvaerket.dk/bulova-bracelet...90873.html
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
[-]
  • Miwes, Stensbjerg
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)