Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Jeg har et problem med bronze ure, hvor jeg bliver grøn på huden når jeg sveder, men ellers synes jeg også at bronze ure er ret fede.
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
•
Svar: 1,453
Tråde: 119
Modtaget Likes: 538 i 177 svar
Givet Likes: 533
Tror alle kan blive lidt grøn på huden af kontakt med bronze, hvis man sveder. Jeg har prøvet det selv, da jeg bar et Helson Bronze ur, på en meget varm sommer dag. Men heldigvis er der ikke ret meget af urkassen der har kontakt med huden, da det oftes kun er selve urkassen der er lavet af bronze og altså ikke bagsiden af uret. Derefter bar jeg uret på "normalt" varme dag, og har ikke sidenhen haft problemer med Bronze.
PS Så har mit Zoretto ur ramt Japan, går alt efter planen, har jeg det Mandag, uha glæder mig.
Sjovt nok glæder jeg mig altid (naturligvis) til at få nyt ur. Men nogle gang er jeg en anelse i tvivl mht til mit køb, andre gange ved jeg den sidder lige i skabet, og det er sidstnævnte følelse jeg har mht dette ur:-)
Måske også fordi jeg apropo var grøn af misundelse på dit Crepas Cayman:-), et ur jeg virkeligt gerne ville have haft fingerne i, men det lykkedes aldrig
•
Så kom uret. Absolut godkendt. Jeg tænker på udtrykket, when less is more, da uret har et, syntes jeg, minimalistisk udtryk. Et lækkert ur!
Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
•
Det er et smukt ur og den sorte udgave er jeg også vild med.
Et meget smukt klassisk dykker ur.
•
Henrik > fed lænke helt sikkert, men hvis du ville prøve uret på en natorem af den gode kvalitet, så vil jeg lige gøre opmærksom på at Claus har fået Watch Bandit remme ind
https://www.ct-watches.dk/remme/22-mm-remme
Ok, jeg takker for oplysningen!
Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
•