Danske forhandlere - gode/dårlige erfaringer?
Hej igen - hermed en opdatering - med happy ending.

Jeg blev i lørdags skrevet på ventelisten hos Klitgaard i Aalborg - med udsigten til at skulle vente ca. 1 år - ok - det tog da lige toppen af humøret.

Jeg ringede så i dag til Mortensen i Herning - og er nu netop hjemvendt derfra med et funklende nyt Deepsea D-Blue Icon_e_biggrin1

Det var en helt i gennem behagelig oplevelse at aftale handlen og besøge butikken i det midtjyske.
Det er virkeligt et imponerende skue - den kæmpestore samling forskellige Rolex-ure i montrerne

Faktisk har de solgt to stk. Deepsea D-Blue i dag - jeg har dog kun købt det ene Icon_blink

- Tom
[-]
  • Møller, Smilla
Svar
MCM er bare leveringsdygtige. Tillykke med dit nye ur :icon_up:
[-]
  • tomsoro
Svar
Super Icon_party Tillykke med det Icon_flag
[-]
  • tomsoro
Svar
lækker sag hvad måtte du slippe, hvis man må spørge Icon_hjerte
Svar
Det er handlet til listepris - og det skyldes nok en kombination af, at efterspørgslen på modellen er stor - og at jeg er en dårlig hustler, som sad og savlede, da uret blev fundet frem Icon_drool

Jeg skal ikke kunne udelukke, at man kan forhandle sig til lidt rabat - men jeg er glad for handlen.

- Tom
[-]
  • Møller, Smilla
Svar
Tror nu ikke at der er meget rabat at få, det jo en eftertragtet model, som går som varmt brød.
tillykke med det, på den lange bane, skal det nok blive en god investering Icon_flag
[-]
  • tomsoro
Svar
Tillykke den herfra - fed diver!!  Icon_Up

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • tomsoro
Svar
Tillykke herfra Icon_Up - Kan selv kun give de varmeste anbefalinger til MC-Mortensen. Virkelig kompetent, rar og imødekommende betjening og service og stort plus, at de har mange ure på lager, som andre har flere måneders ventetid på.
[-]
  • tomsoro
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)