Incoming! Oris Aquis
Tillyksen med "pakken"!  Icon_Up

Det er da i hvert en måde at sørge for at det bliver en keeper på!  Icon_smil

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
(12-07-2016, 07:30 AM)guru1313 Skrev: Tillykke med dit Oris, lækker klokke... og tillykke med kommende junior.
Hvis du har interesse i Oris, så besøg websiden
http://www.friendsoforis.com

Der kan du få viden og hjælp til ALT om Oris.

/Allan
Mange tak da! Åh ja den har jeg godt set før, dog aldrig besøgt den! Må jeg hellere gøre :-)

/insert clever or funny note here\

(12-07-2016, 08:25 AM)gmt-geek Skrev: Tillyksen med "pakken"!  Icon_Up

Vh. Jon
Tak for det! Ja, men indtil videre har alle mine været keepers :-D undtaget et omega der blev stjålet men de fleste er jo også i den billigere ende

Svar
(12-07-2016, 12:11 PM)whoa Skrev:

Vh. Jon
Tak for det! Ja, men indtil videre har alle mine været keepers :-D undtaget et omega der blev stjålet men de fleste er jo også i den billigere ende

Ja ordet keeper er vist lidt udvandet herinde...  Icon_sign

Jeg holder nu ret godt fast på mine(ure) når først de er endt i samlingen...

- om de bliver eller ej har for mig intet med prisen at gøre da jeg har ure indenfor et stort pris spænd! 

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
En keeper er et ur man har (haft) i mere end fire uger.
Svar
(12-07-2016, 12:30 PM)gmt-geek Skrev:
(12-07-2016, 12:11 PM)whoa Skrev:

Vh. Jon

Ja ordet keeper er vist lidt udvandet herinde...  Icon_sign

Jeg holder nu ret godt fast på mine(ure) når først de er endt i samlingen...

- om de bliver eller ej har for mig intet med prisen at gøre da jeg har ure indenfor et stort pris spænd! 

Vh. Jon

Hehe nej har det sku lidt på samme måde! Jeg bruger generelt ret lang tid på uret før jeg beslutter mig, og selv om konen siger "køb det nu bare" så kan der sagtens gå flere måneder før - og hvis - jeg køber det!
Men jeg bevæger mig da i retning af de lidt dyrere med mine 2 sidste køb +10k

(12-07-2016, 12:36 PM)KimT Skrev: En keeper er et ur man har (haft) i mere end fire uger.
Haha det lyder sådan nogle gang ihvertfald :-D

Svar
Tillykke med det hele, et fedt ur jeg også kigger på jævnligt !

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • whoa
Svar
Ingen af os kan definere en keeper som dig Jon  Icon_e_biggrin1
De ser jo dårlig dagslys igen når først de er i din knee drop samling   Icon_not
Hos dig er de en keepers keeper  Icon_Up

Der er en masse på nettet omkring Oris 
de har med rette en trofast fanskare. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(12-07-2016, 07:28 AM)whoa Skrev:
(11-07-2016, 09:28 PM)Peteroa Skrev: Først og fremmest tillykke med ur, kommende søn og vinduer/dører! :)

Med hensyn til indgravering... Jeg overvejer meget kraftigt at købe et Oris Aquis i anledning af, at jeg (forhåbentligt) snart bliver færdig med min uddannelse - og i den forbindelse få indgraveret titel og år. Jeg synes bare ikke det ser ud til, at der er plads på bagkassen, men det mener du der er?

Du må i hvert fald meget gerne poste billeder af resultat! :)

Selv overvejede jeg at få graveringen på siden af kassen om nødvendigt...

Mange tak!
Fedt og tillykke med uddannelsen! Det er sku også et fedt ur! Hvilken model skal du så have?

Mjah.. Det er jo der problemet nok er! I en perfekt verden gad jeg godt få skrevet dato/vægt/højde, men der er jo som du skriver meget lidt plads! I en hel perfekt verden.. Ja så skulle det graveres på rotoren! Men ja.. Det sker sku nok ikke (mener feks Stowa har det som mulighed på deres værker)

Fruen har også snakket om at få det gjort på lænken eller kassen, men nu må vi se når jeg får mere nærstuderet det :-)

Jamen, jeg har indtil i dag (dvs. i månedsvis) været 100% sikker på, at det skulle være den med blå skive og sort lynette. Nu ser jeg så, at de har lavet et med sort skive og sort lynette MEN med gule indeks og sekundviser! Den blev jeg godt nok lige forelsket i!!  Icon_drool

Kan høre vi har haft ca. de samme overvejelser mht. indgraveringen, jeg har også kigget på Stowa, og har endda siddet og leget med deres online værktøj, for at se om jeg kunne få plads til min tekst på rotoren  Icon_smil

Det er sjældent man støder på andre nørder der ikke "flipper". Jeg har aldrig selv solgt et ur, heller ikke selvom jeg har købt i prisklassen over Oris. Men det er nok netop derfor, vi begge overvejer indgravering. 

... og I skal da ikke snydes for et billede af skønheden:

İmage
Svar
Jeg kan varmt anbefale Oris  Icon_diver

İmage
Mvh Kim 
[-]
  • Claus Tukjær
Svar
Den er også vold fed!

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)