|
Incoming! Oris Aquis - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Incoming! Oris Aquis (/showthread.php?tid=81347) |
Incoming! Oris Aquis - whoa - 08-07-2016 Endelig fik jeg bestilt et Oris! Et ur nogle har set mig snakke om! Normalt bevæger jeg mig ikke oppe i den prisklasse men har ikke købt noget ur siden mit Damasko da36 (som også var deroppe af.. Nyt mønster??) sidste år, så det går nok! :-P Og fik overtalt fruen da det er til en stor begivenhed! Uret skal være på hånden første gang den dag min søn bliver født! Det ske om en 3-4 uger! Så glæder mig helt vildt! Også da til min søn kommer ;-) hehe Planen er så at jeg skal have indgraveret datoen i bag kassen og muligvis vægt og højde også hvis der er plads til det! Og så skal han arve uret engang! Så nye vinduer og døre i huset i sidste uge, nyt ur, og verdens bedste søn (bliver han jo selvfølgelig :-D) alt sammen inden for en måned! Det bliver stort! Men her er lidt billeder fra nettet! ![]() ![]() Now the wait begins! /insert clever or funny note here\ RE: Incoming! Oris Aquis - Stensbjerg - 08-07-2016 Tillykke med det hele Oris er fed er vild med din plan for det, Meget bedre end et dåbsrør Incoming! Oris Aquis - arsenio3d - 08-07-2016 Lækkert og tillykke! De ser flotte of funklende ud, de Oris urer. Jeg så et lille flot Oris som jeg næsten fik lyst til at forærer til konen :) ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Incoming! Oris Aquis - KimT - 08-07-2016 En søn, nye vinduer/døre og et super fedt ur. Det kan man vist godt kalde et godt måned og tillykke med det hele Incoming! Oris Aquis - jacobzimmer - 08-07-2016 Tillykke med det! Det er et kanon fedt ur, og fed keeper du får dig! Men husk at give knægten masser at spise, for det kræver et solidt håndled at bære det ur :D Sent from my iPhone using Tapatalk RE: Incoming! Oris Aquis - p.sebastian - 08-07-2016 Jeg købte en Speedmaster da min datter blev født og tænker hun skal have det når hun bliver 18. Jeg skulle gerne få en søn inden for nogle dage og der påtænker at købe et Vulcain Nautical. Men skal først lige se det i virkeligheden. P.sebastian Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk RE: Incoming! Oris Aquis - whoa - 08-07-2016 (08-07-2016, 04:03 PM)Stensbjerg Skrev: Tillykke med det heleTak tak! Ja den er sku ret lækker! Og en del anderledes end mine andre ure som er mere tool agtige! Så kan godt lide det polerede! Og skal helt klart også have gummien dertil! /insert clever or funny note here\ (08-07-2016, 04:14 PM)arsenio3d Skrev: Lækkert og tillykke!Tak for det! Jeps har faktisk også sagt til konen vi kunne få ens ure :-P men hun går så lidt op i det så vil sku hellere bruge de penge på ur til mig selv :-D hun har nok i alt det plastik skrammel hun køber! Kan sku ikke lære hende op.. /insert clever or funny note here\ (08-07-2016, 04:34 PM)KimT Skrev: En søn, nye vinduer/døre og et super fedt ur. Det kan man vist godt kalde et godt måned og tillykke med det heleMange tak! Ja den bliver svær at slå i fremtiden! /insert clever or funny note here\ (08-07-2016, 06:01 PM)jacobzimmer Skrev: Tillykke med det! Det er et kanon fedt ur, og fed keeper du får dig!Hehe ja det må jeg sku huske! Godt med havregryn! :-P syntes sku det virker mindre end størrelsen antyder! /insert clever or funny note here\ (08-07-2016, 06:23 PM)p.sebastian Skrev: Jeg købte en Speedmaster da min datter blev født og tænker hun skal have det når hun bliver 18. Jeg skulle gerne få en søn inden for nogle dage og der påtænker at købe et Vulcain Nautical. Men skal først lige se det i virkeligheden.Uh heller ikke tosset! Det ville bestemt også falde i god jord her! Og lækkert med en søn på vej! Som jeg siger som gammel udsendt kampsoldat - krigere avler krigere! :-D /insert clever or funny note here\ RE: Incoming! Oris Aquis - Peteroa - 11-07-2016 Først og fremmest tillykke med ur, kommende søn og vinduer/dører! :) Med hensyn til indgravering... Jeg overvejer meget kraftigt at købe et Oris Aquis i anledning af, at jeg (forhåbentligt) snart bliver færdig med min uddannelse - og i den forbindelse få indgraveret titel og år. Jeg synes bare ikke det ser ud til, at der er plads på bagkassen, men det mener du der er? Du må i hvert fald meget gerne poste billeder af resultat! :) Selv overvejede jeg at få graveringen på siden af kassen om nødvendigt... RE: Incoming! Oris Aquis - whoa - 12-07-2016 (11-07-2016, 09:28 PM)Peteroa Skrev: Først og fremmest tillykke med ur, kommende søn og vinduer/dører! :) Mange tak! Fedt og tillykke med uddannelsen! Det er sku også et fedt ur! Hvilken model skal du så have? Mjah.. Det er jo der problemet nok er! I en perfekt verden gad jeg godt få skrevet dato/vægt/højde, men der er jo som du skriver meget lidt plads! I en hel perfekt verden.. Ja så skulle det graveres på rotoren! Men ja.. Det sker sku nok ikke (mener feks Stowa har det som mulighed på deres værker) Fruen har også snakket om at få det gjort på lænken eller kassen, men nu må vi se når jeg får mere nærstuderet det :-) /insert clever or funny note here\ RE: Incoming! Oris Aquis - guru1313 - 12-07-2016 Tillykke med dit Oris, lækker klokke... og tillykke med kommende junior. Hvis du har interesse i Oris, så besøg websiden http://www.friendsoforis.com Der kan du få viden og hjælp til ALT om Oris. /Allan |