Exploring the 214270 !
Tillykke med et virkelig flot ur.
Det udstråler diskret luksus, og er samtidigt et solidt stykke værktøj, der aldrig svigter. Det gør ikke det store væsen af sig, men os der kender styrken og stabiliteten ved, at hvis du skulle komme ud i et slag et eller andet sted i verden, ville uret sandsynligvis overleve dig.
Endnu en gang tillykke med en midlertidig keeper :-)
Mvh Palle
Svar
(24-02-2016, 06:36 PM)pbr Skrev: İmage

Uret er flot, Peter men hvad er de her medaljer ?? Vundet i (Curling ?) ?
Privatsag, yes, men når du bruger dem som rekvisitter i dine urbilleder vil vi vide !  Icon_blink

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Der står jo tydelig 2 på medaljerne så det er jo nok kun sølvmedaljer og en anden plads. Så det er jo ikke sikkert Peter vil ud med det ;-)

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
Peter er jo soldat og har været udstationeret flere gange, så mon ikke det har noget med det at gøre - det tror jeg Icon_e_wink
Svar
En anden plads som soldat... Men et første plads ur... Ej spøj til side, jeg er bare lige så nysgerrig som John.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
De røde og hvide er en dansk medalje man får for at have været udsendt, de blå er NATO medaljer for udsendelser i NATO regi. Men John kan nok komme med alle detaljerne.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
(25-02-2016, 07:12 AM)TioMalo Skrev:
(24-02-2016, 06:36 PM)pbr Skrev: İmage

Uret er flot, Peter men hvad er de her medaljer ?? Vundet i (Curling ?) ?
Privatsag, yes, men når du bruger dem som rekvisitter i dine urbilleder vil vi vide !  Icon_blink

Mvh. John

He he he .................. nej, så god er jeg altså heller ikke til Curling !!  Icon_blink

Men som andre skriver herinde, så har jeg jo aldrig gjort nogen hemmelighed ud af, at min arbejdsplads er i Forsvaret. Medaljerne er fra venstre:

- Forsvarets medalje for Fortjenstfuld Indsats, Operation Odessey Dawn og Operation Unified Protector, (F16 Libyen), MTAA hold 1 & 4
- Forsvarets medalje for deltagelse i ISAF med 2-tal, (ISAF hold 9 og TF-7 hold 2)
- Forsvarets medalje for deltagelse i Operation Odessey Dawn og Operation Unified Protector
- Forsvarets medalje for deltagelse i Operation Inherent Resolve (F16 Iraq), MTAA hold 1 & 2
- NATO medalje for deltagelse i ISAF med 2-tal
- NATO medalje for deltagelse i Operation Unified Protector

2-tallet på de to af medaljerne er fordi man ikke giver samme medalje to gange for flere udsendelser i samme mission - i stedet for en medalje mere, får man et 2-tal til at sætte på sin medalje.

For de af jer, der kender mit navn, så kan man finde nærmere detaljer på min LinkedIn profil - jeg er dog ikke så vild med at stå frem med mit fulde navn på dette forum, af forskellige årsager. Men hvis du er mere end sædvanligt nysgerrig og du er én jeg kender herindefra, så send mig en PM  Icon_blink

Det hører nok med til forklaringen og er heller ikke nogen hemmelighed idet det kan googles, at forkortelsen "MTAA" står for "Mission Target Approval Authority" (inden nogen spørger  Icon_blink )
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
lækkert - er faktisk selv begyndt at overveje en explorer - dog en II - den nye reference
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
(25-02-2016, 11:08 AM)Amehlbye Skrev: lækkert - er faktisk selv begyndt at overveje en explorer - dog en II - den nye reference

Den kan jeg varmt anbefale - jeg har haft netop den model med sort skive og det er et super dejligt ur. Det er større og tungere, men har samme lænke/lås konfiguration og især med den sorte skive (imho) er uret en vinder !!
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(25-02-2016, 11:08 AM)Amehlbye Skrev: lækkert - er faktisk selv begyndt at overveje en explorer - dog en II - den nye reference

Vent lige en uge eller to, så kan du købe Peters Explorer Icon_lol

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)