Svar: 1,472
Tråde: 51
Modtaget Likes: 65 i 42 svar
Givet Likes: 261
Wauw hvor spændende, super flotte cykler du har i stalden :up: Jeg har selv tilbage i tiden interesseret mig meget for cykling, handlede alle mine cykeldele hos guerciotti cykler på Backersvej Amager ved IB Hansen.
Anyway fik dengang cyklet både Sjælland rundt og Århus/Kbh flere gange, men det er jo intet imod at cykle i det franske landskab.
Super spændende om du kommer på cyklen igen, kan jo se jvf det sidste billede at du er max klar på udstyret :-)
Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
•
Svar: 1,937
Tråde: 101
Modtaget Likes: 409 i 207 svar
Givet Likes: 110
Det er lidt sjovt ved denne tråd, at se at urnørder er lige så forskellige som alle andre. For os er det interessen for ure, vi har til fælles, samtidig med, at vi så har andet til fælles med andre. Og jeg passer da også ind her: Jeg samler på regnestokke, som jeg vel har en 15-20 stykker af, og så er jeg eksempel på det, der hedder "foreningsdanmark". Jeg er vist medlem af omkring 10 foreninger (kun halvt så mange som min far var!), og det tæller bl.a. en lokal museumsklub, to vinterbaderforeninger, flere foreninger med socialt sigte, og lidt andet. Min store fritidsinteresse og dog frimureri, selvom det næppe kan betegnes som en hobby.
/Bjørn.
•
Svar: 212
Tråde: 19
Modtaget Likes: 9 i 5 svar
Givet Likes: 8
Jeg har så småt skiftet urene ud med kone (den er dyr), hus(renovering), et par hunde og en motorcykel. Overvejer en motorcykel mere.
2 x Cavalier King Charles Spaniel:
Honda CBF600NA 2004:
•