Planer.
Jeg overvejer stadigvæk Tudor Pelagos.

Men da ingen vil købe mit 42 mm PO til den rigtige pris, så sker det nok ikke..  Icon_sign
Mvh Kim 
Svar
Den rigtige pris er jo markedet prisen,
Det vi er ude i her hedder nok nærmere din pris  Icon_blink

Peteroa: den Seiko er rigtig flot og jeg er sikker på den lever op til,
             Den sædvanlige super høje value for money stil Seiko er kendt for World wide.

Der er intet at "skamme" sig over. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • Peteroa
Svar
Mine planer er rimeligt klare : Jeg skal have en Vacheron chronograph 47111 eller 47101. Der skal så sælges mindst en Rolex GMT Master 2, en Explorer 2, en Tudor Grantour og måske en mere fra samlingen.

Har egentlig været min plan i et godt stykke tid MEN når en god portion penge er samlet sammen kommer der altid et andet ur i vejen. Jeg bliver nødt til at bide tænderne sammen denne gang. Findes der noget AA for urnørder?
Svar
(13-11-2015, 11:23 PM)mojohe67 Skrev: .....Findes der noget AA for urnørder?
Vores "mania" er åbenbart ikke officielt anerkendt/erkendt endnu: http://users.tinyonline.co.uk/gswithenbank/manias.htm

personligt lider jeg vel af en kombination af Teutonomania og Technomania = tysk teknik

WTF:
           balletomania - Extraordinary enthusiasm for ballets
        + drapetomania - Uncontrollable desire to run away from home

= jeg sidder i den kongelige ballet

(sorry - vi er vist way off topic Icon_head  )
Svar
Min plan er:

1. At finde et JLC ultra thin med måne fase, fylder 40 inden alt forlænge, og tænker dette ville gøre det fremragende som gave Icon_drool

2. Derudover er jeg blevet lidt forstyrret at det nye Oris der er kommet, det synes jeg ser super fedt ud, så det er det næste ur der skal prøves med fingrene, for at se om det stadig holder ude i den virkelige verden :)
Svar
Jeg håber at 2016 bliver året hvor ur-himlen dumper en 5711 whitedial ned i min urkasse :-)

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Jeg har faktisk ingen planer rigtigt, siden jeg fik fat i mit Damasko Da36! Ville rigtigt gerne have et Tudor eller Omega, men omvendt så er jeg så glad for det og det man får for pengene at jeg har svært ved at give flere penge for et ur :-) men kigger konstant ;-)

-whoa-
Svar
(13-11-2015, 10:03 PM)Avantismo Skrev: Jeg overvejer stadigvæk Tudor Pelagos.

Men da ingen vil købe mit 42 mm PO til den rigtige pris, så sker det nok ikke..  Icon_sign

Var inde og se den nye i går. Og den er FOR LÆKKER IRL!! Jeg var så tæt på at stikke kortet i automaten, og tag det med hjem!! Skiven er meget mere harmonisk i virkeligheden, og her snakker jeg både i farven og mht. de 5 linjer tekst på skiven.

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Jeg er stadig så glad for mit Sea-Dweller, at jeg (utroligt nok) ikke har alvorlige planer om noget - jeg skal dog indrømme, at den nye Omega Seamaster 300 Spectre rykker lidt i mig, især når Kim viser billeder af sit Seamaster 300 Icon_smil

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Planen må være at holde mig fra alle salgs sider og dette forum til den dag der er købt et sea-dweller....
For hver gang der er lidt på ir kontoen er der noget jeg må eje :-( flovt.
I 2015 kom seiko sumo, nomos club, Oris tt1.....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)