Rolex forhandlere i københavn
(23-10-2015, 09:13 PM)JonS Skrev: Jeg har sendt en besked til Bo herinde, men det ser ud til at det er længe siden han har været online.

Har sendt dig en PM med Bo´s telefonnummer !  Icon_blink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(23-10-2015, 06:14 PM)JonS Skrev:
(23-10-2015, 05:59 PM)misiu Skrev: Prøv at  hør hos klitgaard ure i ålborg

Tak misiu, ringer til dem i morgen.

Mvh
Jon

Den største rabat tror jeg du opnår ved personligt frem møde :D

Udover det så er Amsterdam nok også mit bedste bud på en god handel. Jeg var der for lige lidt over en uge siden, og priserne var ca. 10% under liste priser. Et issue er dog at de ikke har alle modeller hjemme, og de bestiller ikke hjem. Så du kan ende med de faktisk ikke har modellen ..

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(23-10-2015, 09:13 PM)JonS Skrev: Det behøver ikke at være ubrugt, men gider ikke et vintage ur med tvivlsom fortid.

Tak for hjælp, mvh
Jon

Du behøver ikke at være så bange om en damemodellens "tvivlsom fortid". Har haft nogle hundrede Rolex damemodeller igennem hænderne og det værste fejl jeg har fundet har været manglende service... Pigerne behandler pænt deres egendele.
Eftersyn hos en uafhængig urmager koster vist alt muligt mellem kr. 1.500 og 2.500 + man kan jo altid bede om en let polering og så har din kone / kæreste et ur som "ligner et nyt" og kan testamenteres til jeres børnebørn...  Icon_blink

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Hej Jon,

Jeg ville bare sige at jeg havde spurgt Mads fra timetowatch om han ikke kunne skaffe mig en nyt 114060. Jeg fik den hjem ca. 3 uger efter (det tog ham lidt over en uge at finde en), måske er det noget du også kunne prøve? Prisen var godt nok meget biligere end Klarlund.

mvh.

David
Svar
Jeg har tidligere selv, haft den behagelige fornøjelse at handle med Bo, men har hørt at Bo aka "kongen" ikke skulle være aktiv mht. at sælge ure mere?...
Svar
Normalt giver Gassan 16% i rabat.

Hvis du ender med at tager til Amsterdam, så husk at de både har en butik i lufthavnen samt en inde i byen. Butikken inde i byen giver samme rabat.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)