Svar: 14
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej forum
Er der Rolex forhandlere i København udover Klarlund?
Er på jagt efter et Datejust Lady 31 til damen, men kan ikke lide prisen hos Klarlund.
De ville kun give sig 5% på listeprisen og det er langt fra hvad det kan fås til i Tyskland.
Inden jeg bestiller eller tager turen til Tyskland vil jeg lige se hvad der kan lade sig gøre her hjemme.
Overvejer også et smut til Amsterdam da Gassan på Schiphol har normalt gode priser på Rolex.
På forhånd tak
Jon
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Kun Klarlund men check evt. hos MC Mortensen i Herning.
Mvh
Klaus
•
Tak Klaus
Skulle måske have været mere specifik :)
Ved godt at Klarlund er den eneste AD, men det er alle de andre jeg gerne vil høre om.
F.eks. MC Mortensen
edit: MC Mortensen vil også maks give 5% :/ Har lige ringet til dem
Mvh
Jon
•
Svar: 474
Tråde: 40
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 6
Prøv at hør hos klitgaard ure i ålborg
•
(23-10-2015, 05:59 PM)misiu Skrev: Prøv at hør hos klitgaard ure i ålborg
Tak misiu, ringer til dem i morgen.
Mvh
Jon
•
Svar: 766
Tråde: 131
Modtaget Likes: 25 i 15 svar
Danske AD sælger ikke til priser som i udlandet...
•
(23-10-2015, 07:07 PM)hr.holm Skrev: Danske AD sælger ikke til priser som i udlandet...
Hej Holm
Ja, det er derfor jeg har oprettet tråden og er på jagt efter en pris der er mere i kontakt med virkeligheden
•
Det er åbenbart ikke så vigtigt med dato så nu kigger vi på 31mm uden dato, dvs. Rolex Oyster Perpetual 31 til 3700 €
https://www.uhrinstinkt.de/rolex-oyster-...tml?c=2912
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
(23-10-2015, 07:58 PM)JonS Skrev: (23-10-2015, 07:07 PM)hr.holm Skrev: Danske AD sælger ikke til priser som i udlandet...
Hej Holm
Ja, det er derfor jeg har oprettet tråden og er på jagt efter en pris der er mere i kontakt med virkeligheden 
Så skal du nok ikke kigge efter danske Rolex AD´ere, men koncentrere dig om Gray Market handlere - danske AD´ere giver kun meget sjældent rabatter over de 5% du allerede er blevet tilbudt. Og så bliver det næste spørgsmål, om det skal være nyt/ubrugt eller om det kan være nylignende brugt.
Hvis det SKAL være nyt/ubrugt, så tror jeg, at du skal til udlandet eller tage en tur til Schiphol for at finde en Lady Datejust eller lignende. Der er mig bekendt ikke mange af de danske Gray Market handlere som gør ret meget i nye dameure. Men man kan jo spørge en af dem, om de kan skaffe ??
Her tænker jeg nok særligt på
www.dreamwatch.dk,
www.timetowatch.dk og
www.chrono.dk, samt på Bo (brugernavn herinde, "Kongen") som dog ikke har et website, men kan findes herinde eller på Instagram som bo_aka_king
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Tak for svar pbr
Ifølge Rolex er der kun 1 AD i København (Klarlund)
http://www.rolex.com/rolex-dealers/deale...copenhagen
edit: bum, ja, der findes andre AD i DK end københavns Klarlund, var lidt hurtig der :)
Jeg har sendt en besked til Bo herinde, men det ser ud til at det er længe siden han har været online.
Thomas (chrono.dk) kender jeg godt fra tidligere handler (meget positivt), men jeg gik netop glip af det 178240 han har haft til salg for nyligt.
Der er måske en chance for at han kan skaffet et, men venter stadig på svar fra ham.
Alle de andre "good guys" har jeg været i gennem og holder stadig øje med.
Det behøver ikke at være ubrugt, men gider ikke et vintage ur med tvivlsom fortid.
Som du er inde på så kan det ende med en "undskyldning" for en weekend tur til Amsterdam eller en tysker by :)
Tak for hjælp, mvh
Jon
•