Linde Werdelin Hard Black lll
Ekstremt blæret dato felt....  Icon_Up
Mvh Kim 
Svar
Fedt......

Jeg har stadig et svagt punkt for LW, på trods af at jeg finder dem lidt for store til min (nuværende) smag ;-)
Svar
Jeg synes det er fedt i melder ind. Jeg er så skide glad for det ur lige nu. I kender mig. Det er ikke en keeper, men det gir mig virkelig noget energi!
Det er sku i bund og grund det, de klokker skal gøre ved en. I hvert fald i min bog.
Svar
Er det med gross-datum? Altså to individuelle dato-skive?
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Du er faktisk drøn irriterende Daniel - nu sidder jeg sgu og kigger på LW igen Icon_e_confused

Og gode billeder for resten Icon_party
Svar
Peter, der er jeg dig svar skyldig. Der står intet om HB lll på nettet og jeg har ikke haft det længe nok til at være sten sikker. Altså vinduet er ikke delt, så mit svar er nej.
Kim T.
Beklager, men du ved hvor meget jeg holder af at prikke til dig. Så din irritation, ER jo min energi. (kærligt ment)
Svar
Keep it coming Icon_lol  
Svar
Fedt ur og én af de få LW jeg synes der er rigtig fed !
Lækkert med den blå farve.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
LW's måde at ligge bag skiven, var faktisk en af de ting der rykkede mig fra sandwich-skiven fra Panerai til F.eks. LW
Super sej måde at lave indeksering på.
Svar
En af mine kammi's fortalte mig at han endnu ikke havde set en eneste LW han kunne lide, så viste jeg ham denne og han var solgt.
Det er et utroligt fedt ur, og fedt at se nogen på vores lille forum der tør at gå denne vej :D
Du skrev jo der kom noget nyt, men lige det her havde jeg ikke regnet med.

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)