Linde Werdelin Hard Black lll
#1
Super fedt ur. Er lige landet og jeg har det rigtig fedt over det.
Meget behagelig rem og kasse plus den lave højde giver den en fantastisk bære komfort!  Icon_flag

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
#2
Helt vildt fedt ur...

Dyb respekt herfra  Icon_party
Mvh Kim 
Svar
#3
Ser godt ud!
Måske et wristshot ved lejlighed?
Svar
#4
Spændende ur! Hvad er kassen lavet af?

Sendt fra min HTC One S med Tapatalk
Svar
#5
Flot !! Icon_Up

Jeg er normalt ikke til LW ...... SLET ikke ....... men dette har alligevel noget over sig !! Tillykke med det ! Icon_flag
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#6
Meget meget FLOT - stort tillykke med det :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#7
Så kom der lige et wristshot op.
Kassen er lavet af stål, hærdet efterfølgende så det er stærkere og så har det fået en DLC (Diamond like carbon) behandling hvilket gør det enorm modstands dygtig mod ridser og skrammer. Til sidst får den en carbon behandling der skulle gøre den så stærk, at kun diamant er hårdere.
Om det så helt passer... Det ved jeg ikke. Men noget skal de jo sælge uret på. Icon_sign
Svar
#8
Tillykke med det Daniel.

Jeg har aldrig været vild med deres kasse-design, men fedt at du "tør" prøve noget anderledes Icon_Up

Super flot skive og piv frækt med de farvede time-markeringer...jeg synes faktisk at skiven er top i orden.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#9
Jeg har nok altid været lidt lun på dem og da den her kom op, var jeg egentlig ikke i tvivl. Skød bare. Har ikke fortrudt og ja, den skive er pisse fed. Uret er drøn flot i virkeligheden.
Svar
#10
Det er super fedt det der!
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)