Svar: 916
Tråde: 168
Modtaget Likes: 81 i 49 svar
Givet Likes: 11
(07-08-2015, 04:08 PM)pbr Skrev: Har det lidt på samme måde - ved ikke helt, hvad det er folk savner
Hvad er egentlig problemet !???? 
Problemet er som Thomas skriver at det ikke virker som det skal, man bruger unødig tid på at bladre gennem alle tråde når funktionen "Vis nye indlæg" ikke virker som den skal!
Den funktion virkede fint i begge de gl. forums.
Når du navigerer frem og tilbage forsvinder markeringen heller ikke før du klikker på roden af forummets/kategori.
Det er desværre en hel lettelse når man bevæger sig ind på et forum som bruger den gl. opsætning
http://www.thedivewatchconnection.com/fo...d=newposts
Håber det bliver tilrettet ved opdateringen.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
(07-08-2015, 04:22 PM)TDN Skrev: Det skal fungere som unread/timeline i tapatalk eller som i Urdebatten i gamle dage hvor man valgte vis nye indlæg og gemte det browseren så fik alle det nye serveret. Jeg gik aldrig i underfora den gang og kunne i første billede få alle de nyeste skriverer. Ja der er Tapatalk og det bruger ind imellem men er meget tid på pc også. Overvejer dog at stoppe her da jeg ikke kan vurdere om der overhovedet er nogle her der gider det jeg interesserer mig for. I andre fora jeg deltager, også ikke FB er der en like funktion hvor jeg kan se om folk synes om det jeg poster/svarer på, så ved man om nogen gider det selv om der ikke svares på en post/svar.
Sent from my iPad using Tapatalk
Om folk "gider" at læse om de ure der interessere dig, kan jeg selvfølgelig ikke vide, men jeg føler mig ret overbevist om at det er tilfældet. Men jeg er også sikker på at mange undlader at svare fordi de ikke føler at de kan bidrage med noget relevant og derfor bare læser indlæggene, nyder at blive klogere og se på de flotte ure. Om du ønsker at fortsætte med at skrive om dem eller ej når du ikke får "likes" i form af svar er selvfølgelig helt op til dig selv.....
Mht. den famøse knap som alle savner, så er den der jo i toppen og hedder "vis nye svar" men den opdaterer bare ikke korrekt. Jeg er også blandt dem der bruger den og håber den kommer til at virke bedre efter opdateringen, men må også indrømme at de (tydelige) sorte prikker ude i siderne som de andre nævner trods alt gør det temmelig nemt og overskueligt. Faktisk efter at "Vis nye svar" ikke har virket optimalt i en periode er jeg begyndt at læse forummet ud fra de sorte prikker/fed skrift/grøn pil som nævnes og synes det fungerer fint - især den grønne pil er super idet den automatisk hopper til DIT sidste ulæste indlæg i en tråd. Man skal bare slå en streg i sandet og markere alt som læst og derefter er det så nemt at overskue nye indlæg. Når det så er sagt er min forumtid måske 80% TapaTalk og 20% pc, så det betyder selvfølgelig også noget.
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
(07-08-2015, 05:16 PM)maclerche Skrev: Problemet er som Thomas skriver at det ikke virker som det skal, man bruger unødig tid på at bladre gennem alle tråde når funktionen "Vis nye indlæg" ikke virker som den skal!
Det er selvfølgelig træls, hvis det ikke virker som det skal - det kan jeg godt se
Men for mit vedkommende, så virker det altså fint og har gjort det hele tiden !
At det ikke virker på samme måde som i Tapatalk, er så en anden sag - hvis det gamle forum havde en funktion, der virkede på denne måde, så har jeg aldrig brugt den. For mig, virker forum på nøjagtig samme måde som det har gjort hele tiden og har alle de funktioner, som jeg er vant til.
Mit eneste problem er billedvisningen ............. og så kunne jeg godt tænke mig nogle flere smilies  En "like" knap ville jeg personligt også synes ville være en god ide, så man kunne komme med en positiv feedback på et billede eller et indlæg, uden at skulle skrive en kort eller intetsigende banal tekst som "fedt billede" eller  osv osv.
Til Miwes, så vil jeg sige, at jeg personligt meget nødigt ville undvære dine indlæg, billeder eller videoer her på forum - forum ville være fattigere uden !! Så keep it up !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Har du set der er masser af smiley's? Du skal bare trykke "Hent mere" lige under de smiley's der er ude i venstre side og så scrolle op/ned/højre/venstre i popup billedet.
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
 He he ....... jo, det kan jeg godt se - men der måtte gerne være flere !
For at være helt ærlig, så havde jeg faktisk ikke lige lagt mærke til funktionen "hent mere" - troede, at det var noget, der skulle downloades eller lignende
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
KimT det er et faktum der stort set intet vintage er herinde, i forhold til andre fora og sådan har det været længe, både på dit gamle forum og "her" . Jeg interesserer mig stort set ikke for nye ure og forventer ikke nogle skal skal synes om de vintageure jeg kan lide. Og hvis man fornemmer at det spild af tid at poste noget her jamen så er der maser af andre fora med masser af vintage og Omega hvor der kan nørdes
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Som jeg skriver, er det jo helt op til dig, jeg tror bare du tager fejl og at masser læser dine tråde med interesse ;-)
•
Svar: 916
Tråde: 168
Modtaget Likes: 81 i 49 svar
Givet Likes: 11
(07-08-2015, 06:18 PM)TDN Skrev: KimT det er et faktum der stort set intet vintage er herinde, i forhold til andre fora og sådan har det været længe, både på dit gamle forum og "her" .
Der var mere gang i vintage på på de enkelte gamle forum end der her nu hvor de er slået sammen…. det er jeg ret overbevist om… Jeg elsker at læse både nyt og gammelt, men på det gamle "urforum" var der af og til godt gang i vintage og af den grund faldt snakken tit på teknikken og problemer med de gamle urværker, ikke mindst fra Per og Lars. Det var bare skønt og det savner jeg sørme… den del kan opdateringen nok ikke klare
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Forøvrigt er billederne meget små at se på en pc, som nogle af os dinosaurer stadig anvender hvilket heller ikke bidrager positivt til oplevelsen, så håber det bliver fikset.
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
|