Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Det er godt nok skræmmende det du viser med det sidste link Bjørn. Meget skræmmende. Jeg synes dog ikke skiven helt ligner den spanske (kronen over ROLEX synes jeg ikke er ens) men L i Rolex ser ens ud.
Jeg må lige kigge på de billeder igen og af værket.
Mvh
Klaus
•
Svar: 36
Tråde: 4
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 1
Hold Da helt op nu jeg sgu da helt rundt på gulvet har aldrig set det der blog tc før det godt nok nogen flotte modeller det helt vildt de LN modeller han sælger kender kun til Thailand fakes og hørt om de franken ure der findes
Men ved nærmere kiggeri på mit og blog tc urskiven er der dog stadig nogen forskelle der ikke så stort mellemrum mellem 300m på den og min
Synes ligheden mellem raymond jewellers er tættere på mit uden og være expert men det er fra 2004 og mit skulle være fra 2003 så det jo tæt på
Men altså mit usikkerhed ligger mere i at det mit første køb i udlandet og ja man tænker jo altid det værste man har jo hørt skrækhistorier men til 32k er det også svært og sige nej til jo
Og altså han sælger omega rolex Oris ure og rolex modellerne han har er jeg sikker på er ægte nok er bare i tvivl med 16613 da jeg synes de er meget anderledes når man går i detaljer med dem i forhold til et simpelt 16610
Men synes godt nok det flot research tak for det :)
Altså måske skulle jeg tag chancen og smide det forbi klarlund når jeg kommer hjem til et service så opdager de vel om det fake :)?
Ja Klaus synes også det utrolig skræmmende
Skylder en omgang til jer alle for hjælpen
•
Har du checket serienummer på ur og certifikat at de er ens?
Mvh
Klaus
•
SJa Klaus det matcher blevet købt i december 2003 fra det her sted
http://m.rolex.com/rolex-dealers/dealer-...ealers.com
Og prøvede og ringe op og høre om de kunne verificere at uret var solgt fra dem men det ville de kun hvis jeg kom ind med det og Barcelona er 220km fra hvor jeg er
Serienummeret er blevet googlet intet kom op med det andet sider fra rolexforum etc fra hvordan man finder ud af hvornår ens ur er fra
Er der nogen billeder jeg kan tag der kan hjælpe med at verificere uret ?
•
Jeg er ikke vild med skiven men når man googler er der mange variationer så den kan godt være OK. I denne situation er det af stor betydning at du står med uret og kan sammenligne med din LV. Du kan komme langt ved at føle og mærke om det er et Rolex produkt.
Spændende hvad Klarlund siger
Mvh
Klaus
•
Ja har su nok ret i men der jo også så stor variation fra mit 2004 LV til det her 16613 det jo stadig mange penge for mig og smide på en fake men kan vel kræve mine penge tilbage hvis det viser sig st være fake
Kunne det være en ide og smide det forbi en official rolex forhandler her nede inden jeg twg hjem kunne jo tag den lange køretur til Barcelona
Ved i hvad jeg gør det jeg kører med det samme og får den lukket og fundet ud af mon de kan nå at verificere det inden jeg skal hjem :)?
Jeg lader høre fra mig :)
•
Svar: 1,472
Tråde: 51
Modtaget Likes: 65 i 42 svar
Givet Likes: 261
(01-07-2015, 05:28 PM)SEK Skrev: Ja har su nok ret i men der jo også så stor variation fra mit 2004 LV til det her 16613 det jo stadig mange penge for mig og smide på en fake men kan vel kræve mine penge tilbage hvis det viser sig st være fake
Kunne det være en ide og smide det forbi en official rolex forhandler her nede inden jeg twg hjem kunne jo tag den lange køretur til Barcelona
Ved i hvad jeg gør det jeg kører med det samme og får den lukket og fundet ud af mon de kan nå at verificere det inden jeg skal hjem :)?
Jeg lader høre fra mig :)
Det lyder som en rigtig sund beslutning at få det verificeret, bliver spændende at høre afsluttende kapitel ;)
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Mit gæt er at uret som sådan ikke er en fake, men at skiven er en after market, som ikke kommer fra Rolex. Og når skiven har været skiftet, stiller det jo spørgsmål om urets historie.
/Bjørn.
•
Svar: 474
Tråde: 40
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 6
Værket er ægte. Men med skiven ved jeg ikke om ægte. Men god ide med at få det tjekket hos AD
•