Ure i Bangkok
(27-06-2015, 10:22 AM)TioMalo Skrev: Nyd ferien Peter !

Mvh. John

Tak, John - dét gør jeg allerede :-)
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Så kom der svar fra en af drengene. Han rejser ofte til Thailand og vender altid tilbage med enten AP eller Patek.

"3rd floor MBK near jewelry area & 4th floor Central world"

Mht. Vintage Rolex, så vil jeg være forsigtig alle steder og ikke kun i Asien. Med alle andre mærker ved man med det samme om man har fat i den ægte vare eller ej.

God jagt og god ferie.
Truyen
(27-06-2015, 10:55 AM)Truyen Skrev: Så kom der svar fra en af drengene. Han rejser ofte til Thailand og vender altid tilbage med enten AP eller Patek.

"3rd floor MBK near jewelry area & 4th floor Central world"

Mht. Vintage Rolex, så vil jeg være forsigtig alle steder og ikke kun i Asien. Med alle andre mærker ved man med det samme om man har fat i den ægte vare eller ej.

God jagt og god ferie.

Cool !! Icon_Up

Tak for tippet - vil checke det ud  Icon_smil

Og du har helt ret mht. vintage Rolex !! Det er giftigt, hvis ikke man selv har stor viden - så det vil jeg nok holde mig fra og i stedet handle med folk, jeg kender, når det kommer dertil !
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)