Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,349
Er i øjeblikket på ferie i Thailand - er der nogen herinde, der kender til pålidelige steder i Bangkok, hvor man kan købe ure ......... brugte ure .......... uden at løbe en overhængende risiko for at blive snydt ?
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
Tror slet ikke at du kan blive snydt i et urkøb dernede
God ferie
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Ha ha ha !!!
Du har nok ret - det vrimler med Lolex og Banerai hernede :-D
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Så længe du holder dig under DKK100 for et Lolex så er du ikke blevet snydt.
Mvh
Klaus
•
Men det må da være muligt at finde en eller to ærlige sælgere hernede ??
Nogen, der har et bud - eller er det bedre at besøge Gassan i Schipol på vejen hjem ? ;-)
/Peter
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
(27-06-2015, 06:26 AM)pbr Skrev: Men det må da være muligt at finde en eller to ærlige sælgere hernede ??
Selvfølgelig er det det, men det kræver at man er 100% skarp. De gange jeg har været der, har jeg droppet det og koncentreret mig om at holde ferie istedet ;-)
Fortsat god ferie.....
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Jo der må være en ærlig sælger/AD men jeg har faktisk aldrig hørt om eller set eks. et Rolex købt i Thailand. Pudsigt nok.
Mvh
Klaus
•
Svar: 235
Tråde: 49
Modtaget Likes: 10 i 2 svar
Givet Likes: 0
Thai Ristis er nogle af de mest hardcore samlere og mange af mine venner tager faktisk til Thailand for at købe AP og Patek...jo der er ægte ure hernede.
Hvilket mærker er du på interesseret i, jeg kan lige spørge hvor drengene køber deres ure.
Truyen
(27-06-2015, 08:54 AM)Truyen Skrev: Thai Ristis er nogle af de mest hardcore samlere og mange af mine venner tager faktisk til Thailand for at købe AP og Patek...jo der er ægte ure hernede.
Hvilket mærker er du på interesseret i, jeg kan lige spørge hvor drengene køber deres ure.
Jeg er ikke på udkik efter noget specielt - men hvis det var muligt at finde et ærligt vintage Sub eller Dweller hernede til rimelige penge, så ville man vel være et skarn, hvis ikke man kunne lade sig friste ......... ;-)
Men jeg er nok ikke selv skarp nok i Vintage Rolex, til ikke at risikere at blive snydt, bevidst eller ubevidst.
Omega eller Panerai ville også være interessant - dog nok mest nyere ure.
AP eller Patek er udenfor min rækkevidde og nok også min interesse.
Men det ville være cool, hvis du havde et par staldtips, Truyen ! :-)
/Peter
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
(27-06-2015, 10:00 AM)pbr Skrev: (27-06-2015, 08:54 AM)Truyen Skrev: Thai Ristis er nogle af de mest hardcore samlere og mange af mine venner tager faktisk til Thailand for at købe AP og Patek...jo der er ægte ure hernede.
Jeg er ikke på udkik efter noget specielt - men hvis det var muligt at finde et ærligt vintage Sub eller Dweller hernede til rimelige penge, så ville man vel være et skarn, hvis ikke man kunne lade sig friste ......... ;-)
Men jeg er nok ikke selv skarp nok i Vintage Rolex, til ikke at risikere at blive snydt, bevidst eller ubevidst.
Omega eller Panerai ville også være interessant - dog nok mest nyere ure.
AP eller Patek er udenfor min rækkevidde og nok også min interesse.
Men det ville være cool, hvis du havde et par staldtips, Truyen ! :-)
Det eneste jeg kan bidrage med er at der en gang - nogle år siden - var en RIGTIG urforretning for både ny og vintage og pre owned i herlig mix som ofte dernede. Alt fra Omega, Rolex, PAM, Patek JLC mm. Bixen er tæt på det gigantisk marked hvor inderne syer og sælger tøj i Bangkok - kan ikke huske hvad stedet hedder (OT: faconsyede silkeskjorter for nix & nada, kan hentes nogle timer efter bestillingen. Eller hvad med et off white hørjakkesæt i bedste kolonialist stil for nogle hundreder kroner ?  ).
However - alle der kender butikken som har relativ smal facade men stoooort baglokale som er indrettet mindst lige så stilfuld en AD´ernes flagskipsbutikker i Europa.
Nyd ferien Peter !
Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  )
•
|