25-05-2015, 07:57 PM
Tudor er blevet meget mere selvstændigt, på designet. Rolex OG Tudor er MEGET lukkede virksomheder, og der er meget få journalister og mennesker udenfor virksomheden der er blevet lukket ind, og derfor tror jeg stadig at de arbejder meget tæt sammen bag de lukkede døre, og benytter mange af de samme teknologier og produktionsprocesser, alt andet vil være dumt. Da det jo hjælper til at holde produktionsomkostningerne nede.
Og jeg mener heller ikke der er snakke om kopiering, når de dybest set er produceret under samme tag. Det gavner jo begge veje.
Men jeg er personlig selv meget glad for at Rolex og Tudor er kommet længere væk fra hinanden, hvertfald designet mæssigt. Alt andet ved vi ikke en dyt om, og kommer heller aldrig til.
Og jeg mener heller ikke der er snakke om kopiering, når de dybest set er produceret under samme tag. Det gavner jo begge veje.
Men jeg er personlig selv meget glad for at Rolex og Tudor er kommet længere væk fra hinanden, hvertfald designet mæssigt. Alt andet ved vi ikke en dyt om, og kommer heller aldrig til.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)