brand of the week Anonimo
alsendk Skrev:Jeg har den dybeste respekt for den store viden der er herinde omkring ure, og glædes over at være en lille del af dette fælleskab.
Og min lille vittighed var malplaceret i denne sammenhæng. Rigtig set Willy
Thank you , and i have nothing but respect for the way you have taken my point . Icon_e_smile Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
khbk Skrev:Godt udtryk: "To pick someone's brain(s)"!
Har vi et lige så godt udtryk på dansk?

Jeps vi kalder det "brainpicking" Icon_e_surprised

Det gør vi i hvert fald i Nordea når vi laver "workshops" med forskellige metoder til "Brainpicking" det kan være simpel "Brainstorming" eller mere styrede former. Også ved diverse rollespil prøver vi at få hjernen til at arbejde på "andre og mere kreative måder" for at komme ud over vanetænkning.

Fin tråd, som ville blive langt bedre for mig hvis nogen lagde lidt billeder ind. Willy har gjort sit ved at starte med lidt baggrund, så måske andre kunne vise et par klassiske modeller?

Og inden jeg nu bliver erklæret fuldstændig hjernedød ved jeg godt at billeder er lette at finde på nettet - og også at jeg bare selv kan finde dem og lægge dem ind hvis jeg gider osv. Men hvis nogen som kender mærket og holder af det gør det bliver det måske de rigtige repræsentanter - eller nogen som ejes af en vi kender herinde. Eller et ur en eller anden ønsker sig eller?

vh Baun
Svar
her er min nye Millemetri i pale-yellow, dejligt ur, virker som god kvalitet og sidder godt på armen.....

İmage
Mikael
Svar
A nice looking watch that looks different . I like it . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
tak for billedet. Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal mene om farven. Måske skal man se uret irl og på armen, men den virker lige umiddelbart for farveløs Icon_e_smile

Men måske til virkelig forvasket, næsten hvidt denin tøj kunne det matche.

vh baun
Svar
Har desværre kun 2 billeder....

İmage
İmage
Svar
willy Skrev:They use ETA quality calibers that are modified and finished to a high standard in their watches .

Willy. Are the movements modified ala IWC or Omega where certain parts are exchanged for better ones or only decorated?

/Peter
Svar
Olsen Skrev:
willy Skrev:They use ETA quality calibers that are modified and finished to a high standard in their watches .

Willy. Are the movements modified ala IWC or Omega where certain parts are exchanged for better ones or only decorated?

/Peter
As far as i know some calibers are modified , but most are just refinished to a good standard . But no where near to IWC who completly rebuild their ETA calibers . Having said that i have never read about any problems at all with Anonimo calibers . Their watches are strong and very reliable . They use mainly ETA and Sellita calibers in their watches . Willy
Svar
Var nede ved Halse forleden og hente et par ure fra rep. da jeg faldt over deres nye Anonimo udstilling, ret imponerende udstilling som sjældent ses herhjemme.

İmage

Og jo de laver nu mange lækre modeller Icon_cool
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Var der før dig, Bjarne, og rykkede lidt rundt i skabet.... De nye var placeret bagerst.... Icon_e_surprised

Fede ure....

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)