Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Det er jeg helt sikkert også spændt på, John
Når vi nu er ved glasset, ved I så, om Breitling laver deres "flyver glas" på en helt speciel måde? På min Chrono Avenger (uden sammenligning med Navitimer 806 i øvrigt

) kan skiven let aflæses fra selv ret "spidse" vinkler. Og uanset lysforhold er uret også super let aflæseligt. Det er uden sidestykke det ur i kassen, som lettest lader sig aflæse under alle tænkelige forhold. Jeg er klar over, at designet af visere og markeringer også bidrager til aflæseligheden, ligesom AR coatingen på begge sider også gør det. Men jeg overvejer nu stadig, om ikke glassets form spiller en ret afgørende rolle for aflæseligheden alligevel...?
Ikke en super "spids" betragtningsvinkel, men man fornemmer vist stadig den lette aflæselighed:
De venligste hilsner, John
•
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
Breitling laver uden sammenligning de bedste safir glas jeg har set, meget lækkert!!
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
Joepete Skrev:I advokerer jo godt og varmt for sagen, John og Jon
For nuværende vil jeg dog lige "teste", hvordan min incoming Navitimer 806 "rammer mig", inden jeg begiver mig videre ind i vintage land
Men mange tak for inputs 
Jamen så kan det da være at jeg selv roder mig ud i det!
Det bliver fedt at få 806'eren hjem hva'?
Den har jeg også tænkt på mange gange, men så er der liiiiiiiiiiiiige kommet noget andet i vejen.....
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•