Før/efter billeder
Her er nogle nye billeder.

Mvh. Jon
Svar
Godt arbejde.

Jeg kan godt lide at viserne bøjer med skiven. Flot ur.
Svar
Kan se at du har det ur jeg går og leder efter:-)
Må jeg se et billede af dit Universal?
Jeg var tæt på at købe et i Mandags med sort urskive (Redial), men blev nød til at vælge imellem et Omega Constallation Pie-Pan og Poule-Router'en af alm. økonomiske grunde.
Omega'en vandt på pris!

Mvh. Jon
Svar
jonnielse Skrev:Kan se at du har det ur jeg går og leder efter:-)
Må jeg se et billede af dit Universal?
Jeg var tæt på at købe et i Mandags med sort urskive (Redial), men blev nød til at vælge imellem et Omega Constallation Pie-Pan og Poule-Router'en af alm. økonomiske grunde.
Omega'en vandt på pris!

Mvh. Jon

Hej Jon

Billedet i min signatur er stjålet fra nettet, Men 100% spitzenklasse stand, noget nær NOS.

Jeg købte det ved en campingvognsbod på et kræmmermarked, hun havde en hådnfuld ure. Det fangede mit øje med det samme, og mens jeg skynder mig at gribe fat i det, siger hun " det der er gået i stykker eller skal have nyt batteri". Så siger jeg: jaa.. og remmen er godt rådden og ryster uret og bemærker at det begynder at gå. Så siger jeg: hvad skal du ha få såen morfarur? Hun svare: 300.

Jeg stak hånden i lommen lige med det samme og hev skejserne op og gik med et smil Icon_e_smile

Den her model, men med fejlfri bagside:
İmage
http://www.artoftime.com/web/en/watches/...owid=10584

Der findes ikke så mange ure med så elegante former. Og så kan jeg godt lide SAS historien om uret.

Jeg har dog fuld forståelse for at du vælger et piepan. Jeg har kigget efter et i et par års tid nu. Det er jo ufatteligt smukt.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)