Grand Seiko - SBGF021
Jeg kan på det varmeste anbefale at studere, Henrik, for som Etienne Wenger siger det så smukt:

”Læring er i virkeligheden, hvad jeg vil kalde en selvets rejse.”

Hvad angår det at købe ure på SU, kan jeg kun sige, at der går en del Seikøer pr. Panerai Icon_e_wink Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar
Det var hurtigt Icon_e_surprised ...fik du øje på noget andet?
Svar
Jeg har gået med uret fra jeg modtog det, og selv om det er super velfinisheret på alle tænkelige måder, og selv om jeg holder af den usædvanlige GS model, så var uret mig for småt Icon_e_confused Jeg er almindeligvis ikke så hurtig til at afskrive størrelser, men det gjorde jeg så alligevel i denne omgang, da min "fornemmer" hele tiden lurede under glæden over uret Icon_redface
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Jeg har gået med uret fra jeg modtog det, og selv om det er super velfinisheret på alle tænkelige måder, og selv om jeg holder af den usædvanlige GS model, så var uret mig for småt Icon_e_confused Jeg er almindeligvis ikke så hurtig til at afskrive størrelser, men det gjorde jeg så alligevel i denne omgang, da min "fornemmer" hele tiden lurede under glæden over uret Icon_redface

Æh, ærgerligt. Jeg nåede ikke engang at sige tillykke, og Ja, størrelserne ER på vej ned Icon_smil
Nå, god jagt efter den næste store ko Icon_smil
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
Totalt lækker ur John, sikken et fund.
Live long and prosper
Tony
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)