Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Jeg synes Odense er et rigtigt godt sted, men hvis det ikke lykkes kan vi da lave et haveparty hos mig, for uanset hvad skal UR11 ikke gå i vasken.
MVH Peter
•
Svar: 1,025
Tråde: 70
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeg er med lige meget hvor det er
Der står PT 10.982,97 kr, så der er lidt at komme i gang på.
•
Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Jeg tror jeg må lave en afstemning og se om det SKAL være Odense eller "bare" Fyn er OK...de fleste kommer vel i egen bil (eller kan køre med nogen)...eller SKAL det være Odense i nærheden af Banegården??
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
JohnFyn Skrev:Jeg tror jeg må lave en afstemning og se om det SKAL være Odense eller "bare" Fyn er OK...de fleste kommer vel i egen bil (eller kan køre med nogen)...eller SKAL det være Odense i nærheden af Banegården??
Det er da klogt at prøve.
Jeg siger ikke at det SKAL være i nærheden af banegården, bare ret praktisk hvis det er ikke for langt fra en banegård (Nyborg duer vel også) - men jeg synes Odense er fint, og kan også lokkes til andre steder, hvor der bare skal være rimelig overnatning mulig - med mindre det er Københavnstrup
vh
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Nu skal man jo passe på hvad man siger/skriver, men var det ikke Bartsimp som kunne skaffe lokaler i Odense
Forudsat at jeg kan på den dato, det ender på, er jeg igen i år leveringsdygtig i navneskilte, hvis det har interesse.
Derudover er jeg også frisk på at komme tidligt på selve dagen, hvis der er behov for noget praktisk hjælp
Det må blive mit ydmyge bidrag
•