Svar: 1,025
Tråde: 70
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
•
Svar: 460
Tråde: 69
Givet Likes: 2
Det handler vel om, at Citizen forhandlerne skal overholde de regler Citizen afstikker til ADerne for deres internationale garanti. Vel og mærket, hvis formalia er overholdt. Det står også på Citizens hjemmeside. At alt skal være korrekt udfyldt.
Men så har man også minimum 1 års garanti, hvis uret skal indleveres i andet land end købslandet.
Køber jeg dansk fra en ADer, som udenlands dansker så har jeg en forventning om, at det ur jeg køber også kan serviceres under garantien her i det land, hvor jeg nu befinder mig. Af egen erfaring har jeg indtil nu fået kanon service. Under garanti - men også på vintageure. Netop fordi jeg henvendte mig til en ADer. Her var ikke nogen der rynkede næse af mig og min udenlandske klokke.
•
Svar: 460
Tråde: 69
Givet Likes: 2
Micki Jensen Skrev:Morten G. Skrev:"LANGT de fleste gør en dyd ud af at gøre kunden gald
"
Uha Micki det håber jeg ikke - så er det sidste gang jeg handler i DK! 
Er det mig der er langsom, jeg er ikke lige med 
Det var din slå fejl jeg morede mig over - LANGT de fleste gør en dyd ud af at gøre kunden gald (glad). Med mit jyske kan det godt lyde som om der er et "d" i enden af gal. Derfor. Undskyld der har allerede været en lang dag
VH
Morten
•
Svar: 1,025
Tråde: 70
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
•
Svar: 729
Tråde: 40
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg kan godt se det er blevet en kedelig oplevelse.
Selvfølgelig kan jeg godt se det mht. garanti beviset skal være i orden. Det skal også siges at der er mange danske AD der udfylder garanti kort forkert.
Men i sidste ende burde din sag ikke være nået såvidt at du skulle poste.
Hvis du får brug for mindre mekanisk hjælp må du sige til.
Ha en god aften.
•
Svar: 9
Tråde: 0
Hej
Min Citizen leverandør var også rystet over din dårlige oplevelsen og har tilbud at ordner dit ur kvit og frit. Min addres findes her <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.web-ur.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">www.web-ur.dk</a><!-- w -->
mvh
•
Svar: 299
Tråde: 9
@ Benpop
GOD stil
Jacob
•
Svar: 14
Tråde: 3
Uret har været lagt væk, da jeg var frustreret over situationen og jeg har desværre ikke set Benpop's besked før nu.
Har skrevet en besked til Benpop som sammen med hans importør, har været så venlige at tilbyde at hjælpe mig.
•